חדשות בעולם

"דוגמה למופת והצטיינות": בן שמונה מסין מסעיר את הרשת, לא תאמינו מדוע

תמונתו של ילד בן שמונה מסין העונה לשם וואנג פו-מן, עושה שמות ברשת ומתפשטת כמו אש בשדה קוצים. לא תאמינו איזה סיפור עומד מאחוריה 

אא

תמונתו של ילד בן שמונה מסין, העונה לשם וואנג פו-מן, עושה שמות ברשת ומפשטת כמו אש בשדה קוצים. השתתפות בבית הספר ובמבחנים היא דבר חשוב ביותר, היות וזהו המקום שבו לומדים הילדים להכין את עצמם לקראת עתידם - אולם כמה ילדים באמת 'מסכנים' את עצמם במזג אוויר מושלג, כדי לצעוד רגלית במשך שעה וחצי לכל כיוון?

וואנג פו-מן מתגורר במחוז שינג'י בסין, ובשביל להגיע לבית הספר הוא צועד מדי יום כשעה וחצי. בימות הקיץ החמימים אין עם זה בעיה, אך מה באשר לימי החורף הקרים ששלג עבה יורד בהם לרוב?

מסתבר שוואנג פו-מן כל כך אוהב ללמוד, שהוא מסוגל לצלוח הכל, למרות העובדה שהוא מתגורר כשלושה קילומטרים מבית הספר. לאחרונה הגיעה הטמפרטורה ל9 מעלות צלזיוס, וואנג פו-מן הגיע לכיתתו כששיער ראשו מלא בשביבי שלג קפואים שנראו כאילו צבע את שיערו בספריי שלג לבן. גם גבותיו והלחיים שלו הפכו אדומות ובוערות כתוצאה מהקור. "הרי לכם דוגמה להצטיינות", כתב מנהל בית הספר שצילם את הילד, ואף העלה את תמונתו לרשתות החברתיות. "אחרי צעדה ארוכה בשלג וללא כפפות לידיו, הוא הגיע לבית הספר ליום החשוב בחייו - המבחן שאליו התכונן במשך שבוע. המשמעת שלו מוכיחה לכולנו עד כמה חשוב לשים את הנוחיות בצד כשזה נוגע לחינוך שלנו", סיכם המנהל. "אין ספק שוואנג הוא דוגמה למופת והצטיינות".

כפות ידיו של בן השמונה וכוויות הקור האיומות שנגרמו לו בדרך לבית הספרכפות ידיו של בן השמונה וכוויות הקור האיומות שנגרמו לו בדרך לבית הספר

ומה אתם חושבים על כך?

תגיות:מסירות נפשמבחןפיתוח האישיותילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה