חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: בוטלה השביתה בתיכונים

ארגון המורים הודיע על ביטול השביתה של מועצת התלמידים, תושבי הוואי נכנסו לפאניקה בגלל הודעת טקסט שגויה, ואחרי סוף שבוע נעים הרוחות והגשמים חוזרים אלינו. כל מה שצריך לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

בוטלה השביתה בתיכונים: יו"ר ארגון המורים, רן ארז, הודיע הלילה כי השביתה שתוכננה על ידי מועצת התלמידים בוטלה. ארז טען כי ההחלטה התקבלה לאחר שקיבל התחייבות מיו"ר ממרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, כי ייחתם הסכם חדש למורים. הלימודים היו אמורים להיות מושבתים החל מהשעה 12:00 בבוקר, זאת במחאה על עיצומי ארגון המורים וגם בעקבות מה שכונה "פגיעה מתמשכת בתלמידים".

כחלון לא ממהר לפרק את הממשלה: בראיון לערוץ 2 אמר אתמול שר האוצר כי במידה והיועץ המשפטי יכריז על הגשת כתב אישום נגד נתניהו, הוא צריך להתפטר מתפקידו. יחד עם זאת, כחלון התייחס לאישור התקציב של הממשלה ואמר: "לא העברתי את התקציב כדי לפרק את הממשלה בעוד חודש. כל מי שבונה עליי כקבלן פירוקים משלה את עצמו".

מעבר כרם שלום יישאר סגור: לאחר הערכת מצב נוספת של כוחות הביטחון, הוחלט כי מעבר כרם שלום לא ייפתח הבוקר למעבר סחורות מישראל לרצועת עזה.

 

חוץ

פאניקה בהוואי בגלל טעות: הודעה שקיבלו בעלי טלפונים סלולריים בהוואי גרמה לפאניקה. בסביבות השעה שמונה בבוקר, קיבלו התושבים את ההודעה הבאה: "איום של טיל בליסטי בדרך להוואי. חפשו מקלט מיד. זה לא תרגיל". ההודעה הופיעה גם על מסכי הטלוויזיה. מאוחר יותר התברר מדובר באזעקת שווא. המושל דייוויד איג הביע את התנצלותו בפני התושבים ההמומים והוסיף כי "מישהו לחץ בשוגג על כפתור לא נכון".

והוא שוב מעורר סערה: אחרי שבסוף השבוע נטען כי נשיא ארצות הברית אמר ש"ארצות הברית זקוקה ליותר מהגרים ממקומות כמו נורבגיה", במסגרת דיון בחדר הסגלגל בנושא כניסת מהגרים מאפריקה והאיטי למדינה,טענו הסנאטורים של אריזונה ואילינוי כי הדיווחים על אמירות פוגעניות כלפי אזרחי האיטי ואפריקה היו נכונים. טראמפ עצמו הכחיש את הדברים. בנוסף, סוכנות הידיעות מדווחת כי נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ דחה שוב את הסנקציות נגד איראן. גורם בבית הלבן סיפר כי "זו הדחייה האחרונה" עד למועד חידוש הטלת הסנקציות בעוד כארבעה חודשים. 

שוב גזענות באוסטריה? שר הפנים האוסטרי, הרברט קיקל, עורר סערה במדינה כשאמר בסוף השבוע כי מבקשי המקלט "צריכים להיות מרוכזים במקום אחד". קיקל משתייך למפלגת החירות האוסטרית, מפלגה ימנית קיצונית. בהמשך לניסיון של המפלגה להתכחש לעבר הנאצי של המייסדים שלה, קיקל טען כי הוא לא ניסה לעורר סערה.

 

מזג האוויר

היום: ירידה ניכרת בטמפרטורות, שיהיו נמוכות מהרגיל לעונה. גשם לפרקים, מלווה בסופות רעמים בצפון. במרכז צפויים גשמים עד שעות הצהריים ויתכנו סופות רעמים.

שני: הטמפרטורות ללא שינוי ניכר. מזג האוויר יהיה מעונן חלקית, צפויים גשמים קלים מהצפון ועד צפון הנגב.

שלישי: הטמפרטורות ללא שינוי ניכר. ייתכנו טפטופים.

רביעי: מעונן חלקית. הטמפרטורות יהיו ללא שינוי ניכר. בצפון ובמרכז צפויים גשמים, בעיקר קלים.

תגיות:כותרות ב-60 שניותתיכוןשביתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה