חדשות בארץ

בשורה לצרכנים: החל משבוע הבא - יופחת תעריף החשמל הביתי

הירידה הינה בשיעור של 2.3%. המשמעות: המחיר החדש יעמוד על 46.15 אג' לקוט"ש, והתוצאה: חיסכון בחשבון החשמל בכ-100 שקלים בשנה למשק בית ממוצע

  • כ"ב טבת התשע"ח
מונה חשמל (צילום: shutterstock)מונה חשמל (צילום: shutterstock)
אא

על פי הודעת רשות החשמל, החל מיום שני הבא יופחת תעריף החשמל הביתי. ההפחתה הינה בשיעור של 2.3%, ועל כן המחיר החדש צפוי לעמוד על 46.19 אג' לקוט"ש. מהלך זה יחסוך בשנה אחת כ-100 ₪ בחשבון החשמל למשק בית ממוצע.

הנימוקים המרכזיים להפחתת התעריף הן הגידול בצריכת החשמל וירידה בשער. הירידה נרשמה על אף החשש כי יעלו התעריפים בעקבות הפסקת אספקת הגז ממאגר תמר לאחרונה.

יש לציין כי ההפחתה הייתה אמורה להיות יותר משמעותית, כלומר, בשיעור של כ-0.5% נוסף, ולהגיע לרמה של כ- 2.7%, אולם בשל התקלה שארעה במאגר הגז תמר שפגעה באספקת הגז הטבעי למשק ואף הגדילה את עלויות הייצור, ההוזלה הינה קטנה יותר.

בשורה לצרכנים: מחיר החשמל יירד ב-2.3%

מחיר החשמל יירד בעוד שבוע ב-2.3% ומחירו יהיה 46.19 אג' לקווט"ש. על פי רשות החשמל הסיבה לירידה במחירים היא הירידה בשער הדולר והעלייה בצריכה הכוללת (כלכלה בארץ)

תעריף החשמל יירד בשבוע הבא ב-2.3%, כך הודיעה היום (שני) רשות החשמל. ההחלטה תיכנס לתוקף כבר ביום שני הבא, 15 בינואר, ולפי רשות החשמל היא תביא לחסכון שנתי של כ-100 שקל למשק בית ממוצע.

על פי החלטת רשות החשמל בראשות ד"ר אסף אילת, שעדיין כפופה לשימוע, יופחת תעריף החשמל הביתי בכ-2.3% ויעמוד על 46.19 אג' לקווט"ש.

על פי הרשות, בין הסיבות להפחתת התעריף: גידול בסך הביקוש לחשמל בהיקף של כ-8% וירידה בשער הדולר בשיעור של כ-8%.

תגיות:חשמלתעריף ביתי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה