חדשות בריאות

עטופים בהגזמה? אלו הסיבות שבגללן אתם רועדים מקור

החורף כאן, ועם זאת יש לחלקנו צורך להתעטף יותר מאחרים. הסיבות לכך יכולות להיות מגוונות, אך ייתכן מאוד כי מקור הבעיה מתחיל אצלכם. מדוע קר לנו כל כך, ואיך מתמודדים עם הקור? הפרטים בפנים

  • כ' טבת התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

החורף כאן, ועם זאת יש לחלקנו צורך להתעטף יותר מאחרים. הסיבות לכך יכולות להיות מגוונות, אך ייתכן מאוד כי מקור הבעיה מתחיל אצלכם. מדוע קר לנו כל כך, ואיך מתמודדים עם הקור?

ובכן, יכולות להיות לכך 4 סיבות אפשריות:

1.הגוף צמא למים – בתקופת הקיץ החום מעורר לנו את תחושת הצמא, ועל כן הגוף מקבל בהתאם כמויות של מים, אולם בתקופת החורף חסרה לנו התזכורת התמידית של הצורך לשתות, ולכן הגוף נותר צמא, ומתייבש לו לאיטו בלי משים.

דרכי התמודדות: עשו לעצמכם תזכורת כלשהי אם זה בפתקים או בבקבוק שתייה מול העיניים, בשביל החשיבות בשתיית מים גם ללא תחושת הצמא.

2. מחסור בשינה – לעיתים הגוף סובל מקור בעקבות חוסר שינה.

דרכי התמודדות: עליכם לזכור כי הגוף זקוק למנוחה טובה, ועד שלא תמלאו לו את החסר הוא יקפא מקור.

3. בעיה במחזור הדם – יש לדעת כי חום גוף נוצר ע"י מחזור הדם שבגוף. אם קצות אצבעותיכם הופכות כחולות או סגולות לרוב, כפי הנראה ייתכן ואתם סובלים מבעיה כלשהי במחזור הדם, המשפיעה מיידית על תחושת הקור שבגוף.

4. חוסר ברזל בדם – במידה והסיבה נעוצה במחסור בברזל, יש מצב טוב שקור הוא רק חלק מהתופעות בהן תסבלו. ישנוניות יתר ועייפות במשך היום (על אף השינה הטובה בלילה) יתווספו לרשימת התופעות.

דרכי התמודדות: דאגו לשלב בתזונה דגני בוקר בתוספת פירות, גרגרי חומוס ויותר מאכלים ירוקים. על פי התייעצות עם רופא מוסמך תתחילו להשתמש גם בתוספי ברזל למיניהם.

תגיות:חורףקור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה