חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: בכמה עלה מפלס הכנרת בסוף השבוע?

רשות המים הודיעה על עלייה של שבעה סנטימטרים מאז יום רביעי, טראמפ מעיד על עצמו, ומזג האוויר מתחיל להתחמם. כל מה שצריך לדעת

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

חדשות

מפלס הכנרת עולה: בעקבות הגשמים הרבים בסוף השבוע, מפלס הכנרת עלה בשבעה סנטימטרים מאז יום רביעי. רשות המים הודיעה כי המפלס עלה לרום של 214.28 מטרים. מתחילת החודש חלה עלייה של 8 סנטימטר בסך הכול.

כוחות מג"ב מצאו מסתננים בתא המטען: אמש ארבו כוחות מג"ב והמשטרה על כביש 443 בין מעבר מכבים לצומת שילת. המשטרה ערכה תצפיות וחסימות כדי לאתר רכבים חשודים ולמנוע הסתננות של שוהים בלתי חוקיים לשטח מדינת ישראל. במהלך הפעילות זיהו הכוחות רכב חשוד אליו עלו בסמוך למעבר מכבים שלושה חשודים כששניים מהם היו "דחוסים" בתא המטען של הרכב. כל החשודים, המסיע ושלוש השוהים הבלתי חוקים, נעצרו לחקירה.

שביתה בירושלים: בעקבות הודעת ההסתדרות על שביתה, בשל אי העברת תקציב לירושלים על ידי משרד האוצר, עיריית ירושלים הודיעה על שביתה שהחלה אתמול בשעות הלילה. "אי העברת התקציב גורר פיטורי אלפי עובדים ופגיעה קשה בתושבים, כל שירותי העירייה שובתים כולל טיפות חלב, למעט מערכת החינוך שתפעל כסדרה".

 

חוץ

"הפכתי מאיש עסקים מצליח, לכוכב": נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מצליח לייצר די פעם כותרות באמצעות חשבון הטוויטר שלו. אתמול הוא החליט "לעקוץ" את הילרי קלינטון שהטילה בו פקפוק לדבריו. "לאורך חיי, שני הנכסים הגדולים שלי היו יציבותי הנפשית והעובדה שאני חכם מאוד. הפכתי מאיש עסקים מצליח לכוכב טלוויזיה מוביל ולנשיא ארצות הברית (בניסיון הראשון). זה עושה אותי לא רק חכם, אלא גאון. ומאוד יציב".

רמטכ"ל צבא תימן נפגע ממוקש: רמטכ"ל צבא תימן נפצע אמש (שבת) באורח קל, זאת כתוצאה מהתפוצצות מוקש יבשתי. המקרה אירע בצפון המדינה, שם מתנהלת לחימה בין כוחות הצבא ללוחמי החות'ים.

19 "הרוגי קור" בארה"ב: החוף הצפון מזרחי של ארצות הברית סובל מקור קיצוני, שהוביל למותם של 19 אנשים במדינה (שני הרוגים נוספים בקנדה). במקומות מסוימים במדינה, כך דווח, עלול הקור להגיע לרמת של מינוס 40 מעלות. בסך הכל, ארבעה בני אדם נהרגו במדינות צפון ודרום קרוליינה לאחר שכלי הרכב שלהם איבדו שיווי משקל. שני הרוגים נוספים: טנדר פגע בילדה שגלשה על מגלשת שלג, ורכב לפינוי שלג פצע אדם קשיש.

 

 מזג האוויר

היום: עליה קלה בטמפרטורות, שיהיו רגילות לעונה. צפוי להיות נאה.

שני: עליה נוספת בטמפרטורות. מזג האוויר יוסיף להיות נאה.

שלישי: הטמפרטורות ללא שינוי ניכר. מזג האוויר יהיה בהיר עד מעונן חלקית.

רביעי: שוב עלייה קלה בטמפרטורות, שיהיו גבוהות מהרגיל לעונה. מזג האוויר צפוי להיות מעונן חלקית.

תגיות:גשםכותרות ב-60 שניותכנרת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה