חדשות יהדות

גול עצמי: מה הפרט המפתיע שנחשף על הניאו נאצי שקרא לרצוח יהודים?

לא יאומן: ניאו-נאצי שביקש לרצוח יהודים נחשף כבן למשפחה יהודית. בעקבות ראיון עם אמו של אורנהיימר, האנטישמי שאמר את הדברים המזעזעים על בני העם היהודי, התברר כי הינו בעל קרובי משפחה יהודים מדרגה ראשונה משני הצדדים

  • י"ז טבת התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אנדרו אורנהיימר, ניאו נאצי אשר קרא לרצוח ילדים יהודים - נחשף כבן למשפחה יהודית. מסתבר, למרבה ההפתעה, כי לאמו של אותו ניאו-נאצי יש קרובים יהודים מ-2 הצדדים של בני המשפחה. אמו של אנדרו ווב, אליזה, אמרה בשיחה עם מגזין 'ניוזוויק': "בני שייך למשפחה גדולה עם קשר לעם האינדיאני, ושייכת גם לשושלת יהודית משני הצדדים של משפחתו".

אורנהיימר האנטישמי, בן ה-32 ומתגורר באוקראינה, אחראי על אתר האינטרנט האנטישמי 'Daily Stormer', ואמר כי לילדים יהודים "מגיע למות".

בחודש שעבר אמר אורנהיימר כי היהודים אשמים בכך שאתר האינטרנט 'Stormer Dailyw', הפסיד כסף רב משום שלא קודם בגוגל. "אם לא תתנו לנו שקט ושלווה, האפשרות היחידה שלנו היא לרצוח אתכם, להרוג את הילדים שלכם, להרוג את כל המשפחות שלכם", כך אמר אורנהיימר בריאיון לתקשורת.

"יש רק דבר אחד שאנחנו יכולים לעשות כדי להביע את הדעה שלנו.. ואתם הולכים לקבל מה שמגיע לכם, ולילדים שלכם מגיע למות", על פי דיווח מאתר JTA.

כינויו של אנדרו אורנהיימר, המנהל את טכנית את האתר Daily Stormer, הינו אנדרו אנגלין. ככל הנראה חי באוקראינה, שם התגורר בנתק מאמו מעל עשר שנים, כך לדברי אמו. כעת, למרבה האירוניה, מסתבר כי האנטישמי שאמר את הדברים המזעזעים על בני העם היהודי, הינו בעל קרובי משפחה יהודים מדרגה ראשונה משני הצדדים.

תגיות:יהודיניאו נאצי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה