חדשות בארץ

אפ אנד דאון: חברת "אל על" ביטלה את מותג הלואו קוסט שלה

שינוי מבני בחברת התעופה הישראלית: מותג ה"לואו קוסט" UP יבוטל, ובמקומו תאפשר החברה ללקוחות לבחור בין שלושה סוגי חבילות, שיאפשרו שינויים במשלוח הכבודה ובמדיניות הביטולים

  • י"ז טבת התשע"ח
טיסת UP של אל על (צילום: פלאש 90)טיסת UP של אל על (צילום: פלאש 90)
אא

חברת התעופה "אל על" הודיעה היום (רביעי) על ביטול מותג ה"לואו קוסט" שלה -UP . השינוי המבני שתעבור החברה אושר אתמול על ידי דירקטוריון החברה, שצופה כי למתכונת החדשה תהיה השפעה חיובית על תוצאותיה הכספיות. מהחברה נמסר כי היא מתכוונת לשנות את מתכונת הטיסות לאירופה במחלקת תיירים, באופן שיציע ללקוחות שלוש דרגות שירות. בנוסף, החברה תשיק קו חדש לסן פרנסיסקו ברבעון הרביעי של השנה. מהחברה נמסר כי המטרה היא "לתת מענה רחב ככל הניתן ללקוחות השונים ולהתמודד טוב יותר עם התחרות הגוברת ביעדים אלו". עוד נמסר בהודעה, כי במסגרת יישום המתכונת החדשה יבוצע חידוש לפנים המטוסים ליעדים באירופה, כך שיוחלפו בהדרגה מושבי התיירים והעסקים בצי המטוסים הצרים של החברה.

על פי המתכונת החדשה, לאחר ביטול שירות הלואו קוסט, תינתן ללקוח האפשרות לבחור בין שלושה סוגי חבילות מוצרי טיסה: מוצר בסיסי וזול ("לייט"), שיאפשר עלייה למטוס עם תיק יד וקבלת ארוחה וללא אפשרות לביטול או שינוי, כפי שנהג בחברות לואו קוסט; מוצר משופר בשם "קלאסיק" תאפשר בחירת מושב, משלוח כבודה ואפשרות לשינוי או ביטול בתוספת תשלום; וחבילה שלישית והיקרה יותר במחלקת תיירים ("פלקס") שתכלול בנוסף לחבילת "קלאסיק" גם הוספת תיק יד שני וגמישות בתנאי ביטול הטיסה. על פי ההודעה, המתכונת החדשה תיכנס לתוקף לקראת סוף שנה 2018 בכל יעדי החברה לאירופה. מכירת כרטיסי טיסה תושק כבר במהלך הרבעון השני. פערי המחירים בין החבילות יעמדו על עד 80 דולר בין החבילה הזולה לבינונית, וכמאה דולר נוספים בין החבילה הבינונית לגבוהה.

בקרוב תודיע החברה על זהות המנכ"ל החדש שלה, זאת לאחר שהמנכ"ל היוצא דוד מימון הודיע על פרישתו בחודש נובמבר.

תגיות:אל עלמטוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה