חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: "המדינה נכשלה בהתמודדות עם הכלבת"

מבקר המדינה יחקור את המחדל בצפון, שר התחבורה הודיע על תגבור הקווים בגוש דן, ולקראת הסערה מגיעה עליה קלה בטמפרטורות. כל מה שצריך לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

נחתם ההסכם על דחיית גל הפיטורים בטבע ירושלים: חברת טבע, ההסתדרות וועד עובדי המפעל בירושלים חתמו על הסכם המונע את פיטורי רוב עובדי המפעל. הפיטורים נדחו לסוף שנת 2019. העובדים יזכו לחבילת מענקים ושירותי הכשרה שנועדו לאפשר להם לעבור למקום עבודה אחר לאחר סגירת האתר.

"המדינה נכשלה בהתמודדות עם הכלבת": ח"כ אורלי לוי אבקסיס פנתה למבקר המדינה בבקשה לחקור את תופעת ומחדל הכלבת בישראל, לאחר שעל פי ההערכות כמעט 80 מקרים התגלו בצפון. אבוקסיס כתבה: "המדינה נכשלה ונכשלת בכל יום שעובר כישלון חרוץ בהתמודדות עם התפרצות הכלבת ויש לתת על כך את הדין". להרחבה, לחצו כאן.

יותר קווי תחבורה ציבורית בגוש דן: שר התחבורה ישראל כץ הודיע כי החל מ-1 בפברואר יתוגברו עשרות קווי תחבורה ציבורית בגוש דן וכן יוארכו שעות הפעילות שלהם. במסגרת ההסדר החדש, תתוגבר תדירותם של קווים 8, 10, 13, 17, 18, 31, 23, 33, 46, 52, 60, 61, 63, 67, 70, 92, 125, 189, 239 ו-304. עוד הודיע, כי יוארכו שעות הפעילות של קווים 5, 61 ו-166, שיפעלו עד השעה אחת בלילה.

 

חוץ

שר החוץ הירדני נגד חוק "ירושלים מאוחדת": שר החוץ הירדני, איימן ספדי, התייחס לאישור חוק "ירושלים מאוחדת" שנועד להבטיח כי חלקים מעיר הבירה לא יימסרו אלא ברוב של 80 חברי כנסת. "ההחלטות הללו בטלות תחת החוק הבינלאומי. ישראל ממשיכה לנקוט החלטות חד-צדדיות ובלתי חוקיות, שמונעות מהאזור את השלום הראוי לו ומהווה אינטרס בינלאומי", כתב.

אל סלבדור לא תחזיר את השגרירות לירושלים: אל סלבדור היא המדינה האחרונה שהוציאה את השגרירות שלה מירושלים. זה קרה בשנת 2006, אך כעת היא מכריזה כי לא תשיב אותה לעיר הבירה. שר החוץ של המדינה, הוגו מרטינז, אמר בראיון: "לא נעביר את השגרירות שלנו מתל אביב לירושלים מתוך הכבוד שאנחנו רוחשים לתהליך השלום במזרח התיכון ובמיוחד בין ישראל והפלסטינים".

הודו ביטלה את רכישת הטילים מחברת רפאל: חברת רפאל הודיעה כי משרד ההגנה של הודו החליט לבטל את עסקת הענק לרכישת טילי "ספייק". העסקה עם החברה הישראלית מוערכת בכחצי מיליארד דולר. בחברה אמרו כי הביטול נעשה רגע לפני החתימה על החוזה.

 

מזג האוויר

חמישי: בצפון הארץ ובמישור החוף יירד גשם מלווה בסופות רעמים. במרכז הארץ ובצפון הנגב ייתכן גשם מקומי קל. שלג בחרמון.היום: מעונן חלקית, עם עליה קלה בטמפרטורות. ייתכן גשם מקומי בצפון הארץ.

שישי: הטמפרטורות יהיו נמוכות מהרגיל לעונה, חשש מהצפות לאורך מישור החוף. גשם לפרקים מהצפון ועד צפון הנגב, מלווה בסופות רעמים ורוחות.

שבת: עליה קלה בטמפרטורות, שיהיו נמוכות מהרגיל לעונה. ייתכן טפטוף עד גשם קל.

תגיות:מזג אווירכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה