סמארטפונים ואינטרנט

מחזיקים בסמארטפון? ווטסאפ עשויה להפסיק את התמיכה במכשירכם

החברה הודיעה כי החל מה-1 בינואר, תופסק התמיכה במכשירים מסוימים הפועלים עם תוכנות "ווינדוז-פון 8" ומטה. הסיבה: פיתוח תכונות חדשות לא יתאים לחלק מהמכשירים. בעוד כשנתיים תופסק התמיכה במכשירי אנדרואיד. בדקו האם מכשירכם ברשימה

  • ט' טבת התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אפליקציית הווטסאפ הודיעה כי החל מהשבוע הבא, ה-1 בינואר, תופסק התמיכה במספר סוגי סמארטפונים, חלקם מדגשים מתקדמים. על פי הודעת החברה, תופסק התמיכה במכשירים הפועלים עם תוכנת "ווינדוז-פון 8" ומטה, מכשירי "Nokia S40" וטלפונים השייכים לחברת "בלאקברי". עוד הודיעה החברה כי בעוד שנתיים, בחודש פברואר 2020, תעצור האפליקציה את תמיכתה גם במכשירים הכוללים מערכת הפעלה אנדרואיד, עם גרסה 2.3.7 וכן מספר גרסאות ישנות אחרות.

אז מדוע החברה מפסיקה את התמיכה במכשירים, אתם שואלים? הסיבה הראשונה נעוצה בשיקולי ביטחון והמשנית היא יצירת אפשרות לפתח תכונות חדשות לאפליקציה שלא יכולות להתאים למכשירים מהדגמים הללו. "אם יש לך את אחד המכשירים שאנחנו מפסיקים לתמוך בהם, ממליצים לך לשדרג את מערכת ההפעלה לאנדרואיד 4.0 לפחות, לווינדוז 8.1, או לתוכנת הIOS-7 ומעלה", נמסר לצרכנים. "בעת שהשקנו את האפליקציה, חנות האפליקציות של אפל - האפ-סטור - היתה באוויר רק מספר חודשים. באותה תקופה, ל-70 אחוז מהסמארטפונים והטלפונים הסלולריים הייתה מערכת הפעלה של נוקיה או של חברת בלאקברי. בינתיים השוק עבר שינוי עצום וכיום מערכות ההפעלה של גוגל, אפל ומיקרוסופט שולטות בו ומהוות 99.5 אחוז מהמכשירים". החברה הודיעה כי במקרה של שדרוג האפליקציה לגרסה המחודשת, היסטורית ההודעה תימחק. ניתן יהיה לשמור אותה באמצעות אפליקציות גוגל.

נזכיר כי על פי הוראת גדולי ישראל, אין להשתמש בסמארטפון כלל, אלא מי שנזקק למכשיר זה לפרנסתו, ואין לו דרך אחרת. במקרה כזה, יש להקפיד לקנות סמארטפון כשר. 

תגיות:סמארטפוניםווטסאפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה