חדשות בעולם

האם חייזרים שיגרו את העב"ם המוזר שחלף בשמי קליפורניה ביום שישי?

המראה המוזר והזוהר הזה גרם לתושבים מקומיים רבים להתחיל להאמין בעב"מים. אלא שאז הגיעה הודעה שקלקלה את המסיבה

  • ו' טבת התשע"ח
אא

אם אתם מכירים מישהו מדרום קליפורניה, יש סיכוי טוב שעכשיו הוא מאמין בחייזרים. החל מיום שישי האחרון, חשבונות הרשתות החברתיות של תושבי דרום קליפורניה החלו מתמלאים בתמונות מדהימות של משהו שבהחלט נראה כמו עב"ם, או לפחות כמו לוויתן רפאים זוהר החולף בשמיים. מאמיני העב"מים צהלו: סוף סוף הוכחה ניצחת! מי יוכל להכחיש צילום כל כך ברור וכל כל מבהיל? הכופרים בעב"מים הודאגו: אם זה לא עב"ם, מה זה לכל הרוחות? נשק זדוני חדש ששוגר מצפון קוריאה?

אחרי שהתמונות החלו להגיע לכלי התקשורת, נפתחה חקירה נמרצת שירדה עד מהרה לשורשי העניין. חברת SpaceX של המיליארד איילון מוסק הודיעה כי בסך הכל מדובר בשיגור טיל מטעמה – הטיל האחרון המשוגר בשנת 2017. הטיל, מסוג פלקון 9, שוגר לחלל כשהוא נושא עליו עשרה לווייני תקשורת חדשים שיחוגו סביב כדור הארץ. וכן, השיגור הוא בהחלט מראה מרשים ונוצץ, אבל לא מעורבים בו חייזרים.

לא כולם, עם זאת, קנו את ההסבר הרשמי. "מה אם בסך הכל מדובר כאן בפעולת הסחה של החברה ובעצם הממשלה שלנו יודעת היטב שזה איום קיומי מחייזרים?" תבע אזרח מודאג אחד לדעת. אחרים נטו להאמין שאכן לא מדובר בחייזרים, אבל גם שאין מדובר בסתם שיגור תמים של טיל. ניסוי של נשק חדשני נשמע להם כמו פתרון הגיוני יותר.

איילון מוסק, מצידו, החליט להתלוצץ על חשבונם של חובבי העב"מים. "אלה בהחלט היו חייזרים", הוא כתב בחשבון הטוויטר הרשמי שלו.

תגיות:קליפורניהעב"םחייזר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה