חדשות בארץ

’אגד’ מציגה: סימולטור חדש יכשיר את נהגי האוטובוס לנהיגה בטוחה

באירוע מיוחד השיקה היום (ד') חברת 'אגד' סימולטור חדש המדמה נהיגה באוטובוס. הסימולטור עתיד לשפר את תהליכי ההכשרה לנהגים, וירענן את כללי הבטיחות בתחבורה הציבורית. לדברי שר התחבורה מדובר ב: "קפיצת מדרגה בתהליך הכשרת נהגי התחבורה הציבורית בישראל"

  • ב' טבת התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, הוזמן היום (ד') להשקת הסימולטור החדש של חברת 'אגד', המדמה נהיגה באוטובוס. הסימולטור עתיד לשפר את תהליכי ההכשרה לנהגים, וירענן את כללי הבטיחות בתחבורה הציבורית.

"השקת מדמה הנהיגה של אגד היא קפיצת מדרגה בתהליך הכשרת נהגי התחבורה הציבורית בישראל", אמר שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, " אני רואה במהלך יתרון, בהפחתת עלויות ההכשרה, בהרחבת מגוון ההתנסויות במצבי קיצון שעובר נהג בעת ההכשרה וביכולת לבצע מעקב ובקרה אחר תהליך ההכשרה."

עוד הוסיף השר כץ: "הפעלת הסימולטור היא פיילוט שבסיומו יבחן משרד התחבורה את השינויים הנדרשים במסגרת הצעת חקיקה בנוגע לחובת חונכות לנהגי אוטובוס חדשים וביצוע השתלמויות באמצעות הסימולטור לנהגים ותיקים".

את הסימולטור פיתחה חברת לאנדר (Lander) הספרדית, ונכון להיום הוא מותקן ביותר ממאה חברות המנהלות ציי רכב בעולם. הסימולטור הינו כלי הכרחי וחלק בלתי נפרד ממערך הדרכה ותרגול לנהגים רגילים ומקצועיים.

באירוע ההשקה סיפר חוזה מונטרו, מנכ"ל החברה: "אנו גאים להרחיב את פעילות לאנדר ולראשונה להציב סימולטור בישראל בשיתוף פעולה עם אגד. ביחד עם אנשי המקצוע של אגד פיתחנו למעלה מ- 100 מצבי קיצון לאימון ותרגול, המותאמים לתנאי הדרך ומזג האוויר בישראל. אני מאמין שעם הזמן יהפוך הסימולטור לכלי ההכשרה המרכזי לנהגים בישראל".

תגיות:אוטובוססימולטור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה