חדשות יהדות

"זה לא מובן מאליו שאני כאן והכליות חזרו לתפקד": נס החנוכה של קלמן גולדשמידט

לפני מספר ימים התבקש עם ישראל להתפלל לרחמי שמיים עבור המשפיע קלמן גולדשמידט - חולה הסרטן שסרטוניו שופעי האמונה כבר הספיקו לחזק אלפי אנשים ברשת. אחרי ניתוח חירום שעבר השבוע, הוא מדבר היום ואומר: "זה לא מובן מאליו שאני כאן היום ושהכליות חזרו לתפקד. קרה לי נס חנוכה"

קלמן גולדשמידט (צילום מסך מתוך הסרטון של יוסי גולדשמידט)קלמן גולדשמידט (צילום מסך מתוך הסרטון של יוסי גולדשמידט)
אא

ימים ספורים לאחר שעם ישראל נשא תפילותיו עבור מזכה הרבים המשפיע קלמן גולדשמידט, מנהל המכון האונקולוגי של הדסה עין כרם קובע: "מה שהיה כאן הוא פשוט בגדר נס". גולדשמידט אובחן עם סרטן לפני שנים ספורות, אך בשבועות האחרונים חלה הידרדרות במצבו הרפואי ומשפחתו ביקשה מהציבור לקרוע שערי שמיים בתפילות עבורו. 

היום (ב'), לאחר ניתוח חירום שעבר בעקבות חוסר תפקוד של הכליות - גולדשמידט מדבר לראשונה. "זה לא מובן מאליו שאני יושב כאן עכשיו, בביתי שבהר נוף, רחוק מהדסה עין כרם", הוא אומר עם עיניים נוצצות, יממה בלבד לפני חנוכה. "ביום רביעי שעבר הגעתי לבית החולים במצב קריטי, עם כליות שלא מתפקדות. ניבאו לי שם מיד שאני הולך להיות דבוק לדיאליזה עד סוף חיי - אבל הבורא החליט אחרת. 

"הנה אני כאן, נס חנוכה. אני לא חושב שיש לי זכות גדולה להגיע לכזה נס, אז הנס הזה הוא וודאי נס של כלל ישראל. שמעתי שהרבה אנשים התפללו עליי וקיבלו קבלות, אבל הפלא הגדול היה שמכיוון שהיה פה סתימת מערכות, כנראה בגלל שביקשו שיתפללו עבורי בברכת 'אשר יצר' - אני בטוח שזה עשה את הפעולה", סיכם. 

למה דווקא ברכת אשר יצר מאריכה חיים ומשפרת את איכותם? צפו בשיעור המרתק וגלו:

 

תגיות:מזמור לתודהקלמן גולדשמידטנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה