חדשות בארץ

זעזוע באשקלון: נערים הוטבלו לנצרות על חוף הים, על ידי שני מיסיונרים שפעלו בעיר

זעזוע באשקלון: תלונה חמורה הוגשה במשטרת אשקלון על ידי היועצים המשפטיים של ארגון 'יד לאחים', כנגד שני מיסיונרים שהטבילו נערים צעירים לנצרות, בחוף הים בעיר. בעקבות המעשה הנורא, מסע הסברה מקיף החל בקרב בני הנוער, ובמקביל פועלים גורמים שונים לסגירתו של המוקד המיסיונרי בעיר

אחד הנערים בעת הטבלתו בים (צילום מסך)אחד הנערים בעת הטבלתו בים (צילום מסך)
אא

אשקלון סוערת: שני מיסיונרים שפעלו בעיר בחודשים האחרונים, הטבילו לנצרות נערים יהודים בני  16 ו-17, בחוף הים בעיר. הדבר התגלה על ידי פעילי השטח של ארגון 'יד לאחים', שחשפו כי בעיר מתנהלת מזה חודשים ספורים פעילות ענפה של המיסיון בעיר וכי בין כל פעולותיה הוקמה כנסייה בבית פרטי. 

פעילי 'יד לאחים' חשפו כי עשרות בני נוער בעיר פוקדים את הכנסייה מדי יום, שם מועברים להם תכנים מהברית החדשה במטרה להמיר את דתם. החשיפה התאפשרה הודות לבני משפחה עירניים של שני אחים צעירים שהוטבלו לנצרות. הוריהם של השניים יצרו קשר עם פעילי 'יד לאחים' מיד לאחר שהעובדה המזעזעת נחשפה, וסיפרו בצער ובשברון לב כי מדובר במיסיונרים שההשפעה שלהם על הנערים גדולה ביותר, עד כדי כך שהם מאיימים לנקוט בפעולות אובדניות באם הקשר עמם ינותק. "הבנים שלנו נמצאים כרגע תחת השפעתם ההרסנית של המיסיונרים, והם לא רוצים ללכת לבית הספר", מספרים ההורים השבורים. "הם ניתקו מגע עם כל החברים שלהם ואפילו אותנו הם לא מוכנים לשתף במה שעובר עליהם".

כאמור, תלונה על המיסיונרים הוגשה למשטרת אשקלון בגין סעיף 368א' בחוק העונשין - שאוסר את המרת דתם של קטינים מתחת לגיל 18, והמשטרה פתחה בחקירה. סגן ראש עיריית אשקלון הודיע כי בכוונתו להגיש תלונה על הניצול הציני והמחפיר של הנערים מצד המיסיונרים. "מדינתנו היא מדינת היהודים. אינני חולק על ערבי או נוצרי שרצים לחיות כפי שהם רוצים, אבל באשקלון אני רואה את זה בחומרה רבה", אמר. 

הרב חנוך גכטמן, העומד בראש מחלקת ההצלה מהמיסיון ב'יד לאחים' מסר כי מסע הסברה ואזהרה מפני פעילות המיסיון החל בימים אלו בקרב בני הנוער בעיר, וכי בד בבד עוסקים הפעילים בסגירתו לאלתר של המוקד המיסיונרי הפוגעני שמפר את הסדר הציבורי בעיר, דבריו. 

לרכישת ספר 'הזיוף הגדול' של הרב זמיר כהן על כל האמת על הזיוף הנוצרי, לחצו כאן.

תגיות:נעריםאשקלוןנצרותמיסיוןהטבלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה