לאישה

דנה ורון בפוסט נוקב: "אני דוסית ומשלמת מיסים. אז תשתחררו מכל הסטיגמות"

דנה ורון - עיתונאית, פובליציסטית ומנחה בערוץ 'הידברות' - שמה את כל הקלפים על השולחן, ומציעה לכם להשתחרר מכל מה שאתם חושבים שאתם אולי יודעים על חרדים. "זה מעורר תהיות על ה'ביחד' שלנו פה. אתם הנאורים איתנו השחורים - זה משחרר שדים מבקבוק, וזה מכריח התקרבות והכלה"

(בעיגול: דנה ורון)(בעיגול: דנה ורון)
אא

דנה ורון - עיתונאית, פובליציסטית ומנחה בערוץ 'הידברות' - שמה את כל הקלפים על השולחן, ומציעה לכם להשתחרר מכל מה שאתם חושבים שאתם אולי יודעים על חרדים. 

בפוסט נוקב במיוחד, מציגה ורון את השקפת עולמה מתוך פרספקטיבה של אישה, דוסית, אם לחמישה ילדים ועיתונאית - שגרה ב'בירת הדוסים' ולא, לא מרגישה מקופחת. "איך תסבירו את זה?! אני דוסית. ואני אישה. ויש לי חמישה ילדים. ואני גרה בביתר, בירת הדוסים הירושלמית. ובכל זאת - אני לא ממורמרת, מקופחת או מוזנחת. לא מפלים אותי לרעה או סותמים את פי. למעשה, אני מממשת, מתחדשת...", היא כותבת. 

"אני אוהבת את העולם הזה, ומתכוננת לעולם הבא. מאמינה במשיח אבל גם בשיח. בעד פתיחות - כל עוד היא לא סותרת את השליחות, מתכוונת להאיר ולהיטיב, אבל לגמרי ממרכז תל אביב. איך תסבירו לעצמכם את זה שאפשר להיות מצד אחד כזה פגאני שאוכל ראש של דג ומנענע 'לימון' גדול בסוכות - ועדיין להתרגש מיהודי בשנקין, לפעמים עד כדי לבכות?

"איך תחיו עם זה שאני לא זורקת אבנים בשבת ומשלמת מס הכנסה, שאני לא עוקפת בתור שאני עומדת בצפירה?! זה הורס את כל התיעוב ודופק את כל ההצדקה, זה מעורר תהיות על ה'ביחד' שלנו פה. אתם הנאורים איתנו השחורים - זה משחרר שדים מבקבוק, וזה מכריח התקרבות והכלה".

אבל, מסייגת ורון וכותבת: "הרבה יותר כדאי לחשוב שאני חשוכה ונבערת, ולהישאר בנקודת ההתחלה. אז נתקדם? 2018 בפתח...", היא מסכמת. 

תגיות:חרדיםדנה ורון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה