מעניין

תופעה מוזרה בארה"ב: מאות צעיפים תלויים ברחוב. מי תולה אותם ומדוע?

הם נקשרים סביב עצים, מנורות, עמודי רחוב ועוד: שלל צעיפים בכל הצבעים והצורות, שמתאימים לגברים כמו גם לנשים. מי תולה אותם ובשביל מה? קראו בכתבה המקסימה שלפניכם

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

תופעה משגעת שפושה לאחרונה ברחבי ארה"ב, מחממת את לבם של התושבים – ולא פחות מכך גם את גופם. הם נקשרים סביב עצים, מנורות, עמודי רחוב ועוד: שלל צעיפים בכל הצבעים והצורות, שמתאימים לגברים כמו גם לנשים.

מאות מהם כבר מקשטים את הרחובות, ופתק קטן שמוצמד לכל אחד מהצעיפים הללו נושא בחובו מסר מקסים ביותר למי שמוצא אותו: "אני לא אבוד. אם אתה מרגיש שקר לך – בבקשה קח אותי", אומר אחד הפתקים.

מסתבר שמאחורי היוזמה המקסימה עומדת קבוצת נשים, ביניהן אישה בשם אליזבת' סאמונס – שבילתה את כל השנה הקודמת בסריגת הצעיפים הללו. "אנחנו נמצאים בתחילת עונת החורף, שבארה"ב היא אחת הקשות שיש בעולם. מסתובבים בינינו הרבה אנשים מחוסרי בית שאין מי שידאג להם ללבוש חם, ופעמים רבות הם פשוט מתביישים לבקש. אני חושבת שזה דבר נהדר להיות מסוגלת לעשות משהו למען האנשים האלה, שהם חלק מהקהילה שלנו", היא אומרת לחדשות WCCO.

"יש אלפי מחוסרי בית בארה"ב, שנאלצים לבלות את לילותיהם בקור המקפיא, וישמחו לקבל צעיף חדש במתנה. לכן אנחנו משאירות את הצעיפים הללו, ולפעמים גם כובעים מחממים ביחד איתם", היא מסכמת. "זו אומנם מחווה פשוטה, אבל לאדם שיש לו מעט מאוד – אני חושבת שזה אומר הרבה".

תרגום מאנגלית: שירה כהן 

תגיות:ארה"במחווהתופעהצעיפים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה