חדשות בארץ

הרב לאו על ההתפטרות של ליצמן: קידוש השם

הרב דוד לאו, הרב הראשי לישראל, מחזק את ידי השר המתפטר יעקב ליצמן ואומר כי ההתפטרות שלו היא "קידוש שם שמיים" אדיר. "השבת הוא יום מנוחה וקדושה, ולצערנו, הקדושה מוגרה בחלק מן המקומות וכעת מנסים למגר גם את המנוחה", דבריו

אא

הרב דוד לאו, הרב הראשי לישראל, מחזק את ידי השר המתפטר יעקב ליצמן ואומר כי ההתפטרות שלו היא "קידוש שם שמיים" אדיר. "השבת הוא יום מנוחה וקדושה, ולצערנו, הקדושה מוגרה בחלק מן המקומות וכעת מנסים למגר גם את המנוחה", אמר הרב לאו. 

את הדברים אמר הרב במסגרת שיחה שנערכה ביניהם היום (א'), ובה אף בירך הרב הראשי את ליצמן על הצעד הנועז והנדרש שביצע כאשר הניח את מכתב ההתפטרות שלו - למען כבוד השבת. 

את התפטרותו הגיש ליצמן על רקע חילולי השבת בפרהסיה, שנגמרו בגין עבודות הרכבת. במכתבו תיאר ליצמן את קדושת השבת שנשמרה לאורך כל הדורות, ו"גם במדינת ישראל ידענו לשמור על יום המנוחה כאות של קדושה ומנוחה. ומשכך, איני יכול לקחת אחריות על חילולי שבת הפוגעים בערכי מסורת ישראל, מנוגדים לסטטוס קוו ומהווים קו אדום מבחינתי", כתב ליצמן במכתב ההתפטרות. 

את תקופת כהונתו כשר הבריאות, סיכם ליצמן במילים: "אני שמח על הזכות שהיתה לי לשפר ולקדם את מערכת הבריאות בישראל, במהלכים וברפורמות חשובות לטובת אזרחי ישראל, מכלל האוכלוסיות והמגזרים. אמשיך לפעול למען הציבור בכל דרך ובכל מקום", דבריו. 

תגיות:ליצמןהתפטרותממשלהבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה