חדשות בארץ

ראש המוסד לשעבר: "הדלפתו של טראמפ חשפה את שיטתנו ופגעה בבטחוננו"

ראש המוסד לשעבר דני יתום, התייחס הבוקר (ה') לדיווח שעל פיו חשף נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ את פעילות המוסד וסיירת מטכ"ל בסוריה ואמר כי ההדלפה שלו למעשה חשפה את שיטת הפעולה שלנו, ומהווה פגיעה חמורה בביטחון של ישראל. "בסיפור הזה מלווים המון מרכיבים שעלולים לפגוע בביטחון שלנו - משיטת הפעולה דרך המיקום של הפעולה, שגם אותו גילה טראמפ לרוסים"

דני יתום (צילום מסך)דני יתום (צילום מסך)
אא

ראש המוסד לשעבר דני יתום, התייחס הבוקר (ה') לדיווח שעל פיו חשף נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ את פעילות המוסד וסיירת מטכ"ל בסוריה ואמר כי ההדלפה שלו למעשה חשפה את שיטת הפעולה שלנו, ומהווה פגיעה חמורה בביטחון של ישראל. את הדברים השמיע יתום במסגרת תוכנית הרדיו של השדרנית אילה חסון, ובמהלכה התבטא ואמר כי "בין כל הידידים הטובים ביותר שלנו, ישנם גם כאלה שלא נכון לסמוך עליהם".

לדבריו, המידע שנחשף הוא רגיש ביותר היות ו"בסיפור הזה מלווים המון מרכיבים שעלולים לפגוע בביטחון שלנו - משיטת הפעולה דרך המיקום של הפעולה, שגם אותו גילה טראמפ לרוסים. אלו דברים שהרוסים לא בהכרח ידעו עליהם, וזוהי דרך פעולה שלא ניתן יהיה לחזור עליה פעם נוספת, כי השיטה הישראלית נחשפה".

עוד הוסיף יתום ואמר כי על פי הפרסומים זרועותיה של החשיפה השתלחו והגיעו עד לפרטים רגישים ביותר בנוגע למקור בדאעש, שהעביר את האינפורמציה הראשונית. "כאשר מדינה אחת מעבירה אינפורמציה למדינה שנייה, המדינה השנייה לא יכולה להעביר את המידע למדינה שלישית אלא אם יש אישור מפורש. במקרה הזה לא ניתן אישור להעביר את המידע, ולכן כל מה שקרה כאן - הוא תקלה מאוד גדולה", סיכם. 

תגיות:שיטהביטחוןדונאלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה