המכתב שלא יישלח לעולם

בעלי לעתיד, אתה היחיד שבמחשבות שלי

תדע לך, יקר שלי, שאין דבר שיותר משמח אותי מלדעת שאני היחידה, שאני הבלעדית. אני שמחה שאתה משתדל להיות נאמן לה' יתברך ולי. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

יקר שלי! ה׳ יתברך זיכה אותנו להכיר זה את זו ולהתארס, בשעה טובה ומוצלחת.

יקר שלי! אין לך מושג כמה אני אוהבת ומעריכה אותך. את הפשטות שלך, את לימוד התורה שלך. את העיניים המאירות והצניעות המתוקה מדבש. אין דבר שידמה לך. החיוך שלך נוסך בי בטחון ושמחה. כשהעיניים שלך עצובות – הלב שלי נצבט. אני תמיד רוצה אותך שמח ומאושר. תמיד.

אני מתפללת עליך שהשי״ת ישמור עליך. ישמור על קדושתך ועל נשמתך היפה והטהורה.

לפני כמה ימים קבענו לנסוע לרבנות יחד ברכבת הקלה הירושלמית. מיד כשנכנסת לרכבת הורדת את המשקפיים והכנסת לשקית. אתה יודע מה זה עשה לי באותה שניה? אם היית קונה לי את היהלום היקר ביותר בעולם לא הייתי שמחה כך!

אני כל כך מעריכה אותך. יודעת שזה קשה, שזה לא פשוט לשמור על העיניים ועל הקדושה ברחוב בזמן הזה.

אבל תדע לך, יקר שלי! שאין דבר שיותר משמח אותי מלדעת שאני היחידה, שאני הבלעדית.

אני שמחה שאתה משתדל להיות נאמן להשי״ת ולי.

תדע לך שאתה היחיד שבמחשבות שלי (חוץ מה' יתברך, כמובן). עליך אני חושבת ודואגת במשך היום, אם אכלת כבר, אם ישנת טוב, אם אתה שמח. חושבת איך אפשר לשמח אותך ולהרים את הנשמה שלך הכי גבוה שרק אפשר. אף אחד לא מעניין אותי מלבדך. אני מתגעגעת אליך מאד. מחכה לשמוע איך אתה מרגיש, מחכה לשמוע שגם אתה מתגעגע. אני רוצה לדעת שאתה שמח בי ואוהב אותי.

תדע לך, יקר שלי! שאני רוצה תמיד לשמוח בך, ותמיד להסתכל עליך בעין טובה. אני יודעת שיש ניסיונות וקשיים, ובחיים האלה אנו מדלגים על מהמורות ומחזיקים חזק בהשי״ת. אני רוצה שנחזיק יחד בה׳ יתברך. אני רוצה שנעבוד יחד על המידות שלנו, כדי שתמיד נשמח האחד את השנייה.

אהוב שלי, מחכה כבר לחתונה שלנו, שתהיה אי״ה בעוד כחודש וחצי.

אני רוצה שהשי״ת ישרה בינינו באמת ובשמחה, שאוכל לבכות על הכתף שלך מאושר ולומר לך כמה אתה הנשמה היקרה שלי בעולם, שבחרתי להשקיע בה את חיי.

אוהבת מאד!

אשתך לעתיד.

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:המכתב שלא יישלח לעולםבעלמחשבות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה