המכתב שלא יישלח לעולם

אחותי, קבלי גלולת חיזוק באמונה

את צריכה להבין שגם מבלי להכיר אותך אני אוהבת אותך. את אחותי. שתינו בנות לאבא ענק. זורם לנו בעורקים אותו דם של שרה אמנו. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לאור כל מכתבי הבדידות של אחיותי היקרות באתר, ולכל מי שמרגישה לבד, וסתם עצוב לה, וסתם מרגישה לא שווה, לא רצויה בחברה, לא מקובלת, חסרת דעה, מוזרה, וכל יתר התחושות מרעין בישין,

קבלי גלולת חיזוק באמונה. לכולן, וגם לי.

נשמה יפה שלי, את צריכה להבין שגם מבלי להכיר אותך אני אוהבת אותך. את אחותי. שתינו בנות לאבא ענק. זורם לנו בעורקים אותו דם של שרה אמנו.

תביני, אין מציאות שאת מוזרה!

מי שלא מתקשר איתך, וחותך אותך באמצע משפט – הוא המוזר!

מי שלא נותן לך להתבטא – הוא המוזר!

מי שלא מבין אותך ודוחה אותך – הוא המוזר!

את מיוחדת! אין עוד כמוך בעולם! בכל היקום הזה, על כל ששת אלפים שנותיו, עוד לא נבראה אחת כמוך. שווה לבורא עולם להחיות ולקיים את כל הגלובוס הזה רק למענך, רק למען פעם אחת שתקומי בבוקר מחויכת ושמחה, וגאה שאת בת של מלך המלכים.

אחות יקרה ואהובה, אל תכי את עצמך, אל תצליפי בנפשך! את רגשות הנחיתות והאשם תקשרי בשקית, ותזרקי לים, עמוק עמוק. אין מקומם בליבך. את בת של מלך! מבטיחה לך שהבת של קלינטון היתה חולמת להתחלף איתך, שנולדת יהודיה באופן טבעי. טבעי לך שאת הבת של הבוס הכי גדול. ולא סתם בת, אלא בת מיוחדת ומאמינה, בת קרובה וצדיקה, בת ששומרת על מצוות המלך.

אוהו, אוהו, איזה שכר מחכה לך, נשמה שלי... איזה חיבוק גדול אבא מחבק אותך כל רגע ורגע...

החושים שלנו קהו ולכן אנחנו לא מרגישים כלום. נהיינו מכאניים. אבל צריך תמיד לזכור שיש לנו אבא ענק. אבא רחמן, אבא אוהב (הזוהר הקדוש אומר שיותר ממה שאנחנו אוהבים את עצמנו, ה' יתברך אוהב אותנו), כולו רחמים בלי סוף, כולו אהבה בלי סוף, כולו נתינה בלי סוף.

הוא יתברך לעולם לא מבקר אותנו. הוא יתברך לעולם לא מתעלם מאיתנו. הוא סביבנו ובתוכנו 24/7.

אז מה את דואגת, נסיכה שלי?

אם היית נכדה של הבבא סאלי, היית עצובה? ממש לא, נכון? אז אני רק אזכיר לך שאת נכדה של דוד המלך, של אבי האומה אברהם אבינו! אני אחדש לך שיש לך קשר דורות לאסתר המלכה, לכל הצדיקים והצדיקות!

ואני רוצה גם לגלות לך סוד קטן: כולם בשמים מתפללים עליך כל היום. כולם אוהבים אותך. זה לבד אמור להקפיץ לך את מצב הרוח....את הביטחון העצמי, את התשוקה לחיים ולבורא עולם.

יפה שלי, כתוב בישעיהו הנביא: "כי תעבר במים אתך אני ובנהרות לא ישטפוך כי תלך במו אש לא תכוה ולהבה לא תבער בך". תחרטי לך את הפסוק הזה על הלב באותיות של אש.

ה' איתך. אף אחד לא יכול עליך. את הכי שווה בעולם. בשבילך ה' מזריח מדי בוקר את השמש, בשביל אחת כמוך הוא מזריק חיות לבריאה מדי יום.

איך אמר רבי נחמן: "אני איש פלא ונשמתי פלא גדול". תגידי את זה גם את לעצמך כל יום.

מצטערת אם זה היה ארוך, אבל זה נכתב מעומק לבי, כאחות ממש. התכוונתי לכל מילה שכתבתי.

אוהבת אותך בכל נשמתי, גם מבלי להכיר אישית (זו הייחודיות רק של עם ישראל!).

העיקר להיות בשמחה תמיד!

שלך לעולמים, שירה.

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:המכתב שלא יישלח לעולםאחיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה