סלבס בהתחזקות

מרגש: מלכת היופי שמתחזקת ברוחניותה - התארסה 

חמישה חודשים בלבד לאחר שהתראיינה להידברות וסיפרה על הליך ההתקרבות לדת וגילוי אור התורה והאמונה בחייה - מלכת היופי מור ממן התארסה השבוע לבחיר לבה פרנק ישראל אמסלם, בכותל המערבי. את הצעת הנישואין קיבלה ממן בהתרגשות רבה, לאחר שאמסלם כרע ברך ברחבת הכותל המערבי וביקש את ידה

בעיגול: מור ממן (צילום: shutterstock)בעיגול: מור ממן (צילום: shutterstock)
אא

חמישה חודשים בלבד לאחר שהתראיינה להידברות וסיפרה על הליך ההתקרבות לדת וגילוי אור התורה והאמונה בחייה - מלכת היופי מור ממן התארסה השבוע לבחיר לבה פרנק ישראל אמסלם, בכותל המערבי. את הצעת הנישואין קיבלה ממן בהתרגשות רבה, לאחר שאמסלם כרע ברך ברחבת הכותל המערבי וביקש את ידה. 

כזכור, תהליך ההתקרבות הרוחנית של ממן - שנבחרה למלכת היופי של ישראל בשנת 2014, קרם עור וגידים לפני חודשים ספורים. זה התחיל מכמה מאחיה שחזרו בתשובה, והמשיך בשיעורי תורה שקפצו לעיניה ברשת. "הרגשתי שהדברים ששמעתי מאוד מדברים אליי, ושמשהו עמוק בתוכי נמשך לזה", היא אומרת בראיון לאבנר שאקי, כתב הידברות. "הרגשתי כאילו יש לי הכל, אבל שבאמת אין לי כלום. טסתי, עבדתי, ראיתי, עשיתי - אבל הנשמה שלי התעייפה מזה, ודווקא בשיעורי התורה ששמעתי הרגשתי שזה הדבר האמיתי".

היא אמנם עוד לא בת 22, אך כיום התשובה היא מרכז חייה, והיא כבר יודעת מה היא רוצה להיות כשתהיה גדולה. למרות שהתחילה את התהליך בגפה, ידעה היטב מה קודם למה ומה חשוב יותר. "מבחינה מעשית, קודם כל ניקיתי את עצמי לגמרי מדברים כמו לשון הרע. בעולם הקודם שלי אפילו לא ידעתי שזה אסור כשמדברים על ההוא ועל ההיא. אחרי תקופה מסוימת גם לקחתי על עצמי צניעות ונפטרתי מהמכנסיים, והיום אני יכולה להגיד שזה ממש כיף לי", סיכמה. 

לאחר הצעת הנישואין שלה השיבה בחיוב, כתבה ממן ברשתות החברתיות: "כי בכל התפילות שכיוונתי בלב, מצאתי אותך והבנתי שכן. אלוהים בשמיים הוא כל כך גדול". 

תגיות:התחזקותאמונהאירוסיםמלכת היופימור ממן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה