חדשות יהדות

עלה לאוויר: אתר אינטרנט חדש לרבנות הראשית לישראל

במסגרת פלטפורמת "ממשל זמין", עלה לאוויר בימים האחרונים, אתר אינטרנט חדש ומשופר של הרבנות הראשית. באתר תוכלו למצוא מידע רב בנוגע לכלל שירותי הדת בישראל. מנכ"ל הרבנות: "המטרה להנגיש את המידע והשירותים לאזרח בצורה קלה ופשוטה"

  • כ' חשון התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

לאחרונה עלה לאוויר אתר אינטרנט חדש ומשופר של הרבנות הראשית, זאת במסגרת פלטפורמת "ממשל זמין", המאחדת את כלל אתרי משרדי הממשלה בפורטל אחיד, ומרכזת את כלל המידע לאזרח בצורה קלה ויעילה.

באתר ישנו מידע רב באשר למחלקות הרבנות השונות, וכן ריכוז גדול של כל נהלי הכשרות ויבוא מזון, הנישואין, בריתות המילה, מדריכים נהלים, הנחיות ועוד.

בעקבות העלאת האתר החדש, שופר גם הליך פניות הציבור, כאשר במסגרתו כלל פניות הציבור מופנות אל מערכת ניהול ייחודית שמרכזת את כל הפניות, וכן מפעילה מעקב באופן שוטף, עד שהאזרח מקבל מענה מיידי ומקצועי. כמו כן, ישנה הנגשה והפעלה של האתר באמצעות מכשירים ניידים.

יש לציין כי במהלך התקופה הקרובה התווסף מידע רב לאתר הרבנות החדש, אשר ירכז את כלל שירותי הדת בישראל, וגם שירותים רבים אשר ינגישו את שירותי הרבנות לאזרח, הכוללים בין השאר גם רישום למבחנים, בדיקת ציונים ועוד מגוון שירותים שונים לאזרח.

מנכ"ל הרבנות, הרב משה דגן, מסר כי: "אחת המטרות המרכזיות שהרבנות הראשית רואה לנגד עיניה, היא בהנגשת שירותי הרבנות תוך שקיפות המידע, אתר האינטרנט החדש משקף את התפיסה המערכתית של הרבנות – התחדשות טכנולוגית לטובת האזרח, ומשתלבת עם כלל משרדי הממשלה, במטרה להנגיש את המידע והשירותים לאזרח בצורה קלה ופשוטה".

בנוסף, לדברי מנכ"ל הרבנות, בתוספת להקמת אתר האינטרנט החדש בימים אלו - כלל שירותי המחשוב של הרבנות, שהתנהלותם עד היום לא היתה באופן מסודר, מתעתדים לעבור שדרוג משמעותי והתאמה לטכנולוגיות המתקדמות ביותר, כאשר המטרה הראשית היא ייעול והנגשת השירות לציבור.

תגיות:הרבנות הראשיתאתר אינטרנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה