חדשות יהדות

סיון רהב מאיר בתגובה למתקפה: "אחת המתנות הטובות שיכולתי לקבל"

לפני כשבוע פורסם מאמר שכתב רוגל אלפר בעיתון 'הארץ' נגד פעילותה של סיון רהב מאיר בהרצאות ותכניות אותן היא מגישה. רהב מאיר בתגובה: "זאת המתנה הכי גדולה שיכולתי לקבל"

  • י"ח חשון התשע"ח
בעיגול: סיון רהב מאיר (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)בעיגול: סיון רהב מאיר (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

לפני שבוע פורסם מאמר שכתב רוגל אלפר בעיתון 'הארץ' בליווי הכותרת: "ה' תעשה שסיון רהב מאיר תשתוק". במאמר הביע אלפר ביקורת כלפי פעילותה של סיון רהב מאיר במגוון ההרצאות והתכניות אותן היא מגישה לציבור הרחב.

סיון רהב מאיר התייחסה לנכתב במהלך שיעור אותו מסרה, ואמרה כי פנו אליה מאזינים וצופים שהביעו את פליאתם על כך שלא שמעו את התייחסותה למאמר שפורסם נגדה: "אין לי בעיה לדבר על זה, אלא להיפך, ניתן ללמוד מזה כמה דברים, אני מרגישה שהדברים לא נכתבו עליי, אלא עליכם - עלינו"

"אני חייבת לציין שהצטרפתי למועדון מאוד מכובד של 'מותקפי' רוגל אלפר", ממשיכה רהב מאיר, "נמצאים שם נפגעי טרור, חיילי צה"ל, עולים חדשים, ירושלים, הכותל, ספורטאים ציוניים ורבנים חשובים". היא המשיכה לצטט חלקים מתוך הכתבה, "כוניתי שם "אשה מסוכנת" מכונה משומנת, חלולה, מצטטת רבנים עתיקים שאותם היא מתעקשת לכנות "חכמינו" ועוד…"

"לכאורה הדבר הזה הוא מעליב, זה דבר רע, ושלילי, אבל אני רוצה לספר לכם שבמובן מסוים זאת אחת המתנות הטובות שקיבלתי לאג'נדה התקשורתית שלי. תוך כמה שעות", מסבירה רהב מאיר, "נוספו לדף הפייסבוק שלי כ-2,000 עוקבים ו-2,000 נוספים לחשבון הטוויטר, לוואטסאפ היומי בו אני מפרסמת כמידי יום דבר תורה קצר הצטרפו תוך יום 1,000 אנשים חדשים שיקבלו את דבר התורה".

"וזאת שאלה פילוסופית, האם כשאתה תוקף מישהו אתה לא נותן לו בעצם את המתנה הכי גדולה. אתה נותן לו תוקף ופרסום ומקום, כל מערכת השיעורים הזאת היא בהתנדבות, כאשר כל אחד מביא איתו משהו. והנה, קיבלנו פרסום חינם במשך יממה בעיתון ובאתר "הארץ", פרסום שגרם לאנשים פתאום להתעניין איפה השיעור הזה, איפה קונים את הספר ואיך מצטרפים לקבוצת הוואטסאפ של דבר התורה היומי", מסכמת רהב מאיר.

תגיות:סיון רהב מאירהארץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה