חדשות בעולם

26 נרצחים בירי בטקסס; הרוצח נורה למוות במהלך מצוד המשטרה

חייל משוחרר נכנס במדי צבא ופתח באש. 26 נרצחו ו-20 נוספים נפצעו. ברכבו של הרוצח נמצאו כלי נשק נוספים

  • י"ז חשון התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"אירוע הירי החמור ביותר בתולדות טקסס". כך כינה הלילה (שני) מושל טקסס, גרג אבוט, את הטבח בכנסייה בסאת'רלנד ספרינגס. הרשויות אישרו כי 26 בני אדם נרצחו בטבח בכנסייה הבפטיסטית בעיירה הקטנה בטקסס. 20 נוספים נפצעו בדרגות שונות. טווח הגילאים של הנרצחים הוא 72-5. אחד הפצועים הוא פעוט בן שנתיים.

הרוצח, חייל משוחרר, לבש מדי צבא כהים ועטה אפוד מגן. שכן ניסה להיאבק ברוצח ולקחת ממנו את הנשק, ובמקביל הזעיק את המשטרה. הרוצח נכנס לרכבו וניסה להימלט. שוטרים שפתחו במצוד אחריו פתחו עליו באש, וכעבור כמה דקות הוא נמצא ללא רוח חיים ברכבו. ברכבו של החשוד נמצאו כלי נשק נוספים.

מושל טקסס סיפר בדמעות כי בתו בת ה-14 של הכומר נרצחה באירוע הירי: "הטרגדיה רק מתעצמת כשמבינים שהירי התבצע בכנסייה. הרוצח נכנס למשכן תיפלה וירה על אנשים חפים מפשע".

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שנמצא בביקור רשמי ביפן אמר לעיתונאים שהתלוו אליו כי "מדובר באירוע נורא. המחשבות והתפילות שלי נמצאות עם קורבנות המתקפה הנוראית הזאת ועם משפחותיהם. הכאב והצער שכולנו מרגישים מתגמדים לעומת קרוביהם של הנרצחים".

עוד הוסיף נשיא ארה"ב כי "בעיתות משבר האמריקנים עושים את מה שהם יודעים הכי טוב - משלבים זרועות ומתאחדים למרות הכאב והדמעות". בהתייחסו לתגובתן של רשויות החירום, אמר הנשיא: "הממשל יספק את כל התמיכה הנדרשת. כל האמריקנים מתפללים להחלמתם של הפצועים ועבור משפחות הקורבנות. אנחנו תמיד נישאר לצידם".

תגיות:טקססטבחירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה