בריאות ותזונה

מרחה על פניה שמן זית במשך חודש, וזה מה שקרה להן

בת 34 החליטה לאמץ טיפ של דוגמנית צרפתייה בת 60, ומרחה שמן זית על עור פניה במשך חודש. מה התוצאה? קראו בפנים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

האם שמן זית הוא התחליף הטבעי לבוטוקס? אישה שמרחה על פניה שמן זית במשך חודש ימים - טוענת שכן. "אחרי שניסיתי כמעט את כל הקרמים האפשריים, החלטתי ללכת על טיפ שראיתי מדוגמנית צרפתייה בת 60, שסיפרה כי זה הסוד שלה לשמירה על עור פנים בריא, צעיר ונטול קמטים קשים", אומרת האישה בת ה-34, העונה לשם סופי. 

לדברי סופי, אותה דוגמנית נראתה נהדר לגילה, ו"קשה להאמין שזה בזכות רכיב אחד שיש לכולנו במטבח. אז החלטתי שאם היא יכולה, גם אני יכולה - לפחות לנסות".

וההתחלה - הייתה קשה מנשוא. "שנאתי את תחושת השמנוניות על הפנים שלי, ולא האמנתי שמשהו טוב באמת יכול לצאת מזה", משחזרת סופי. "למזלי מרחתי את השמן לפני השינה, ובבוקר שטפתי פנים, כך שהתחושה הזו נעלמה די מהר".

ומה התוצאה לאחר חודש ימים בלבד? "לא אשקר, השמנוניות לא נעלמת לגמרי. אבל עם זאת, העור שלי הפך לרך ומתוח ביותר, כך שאפילו לשטוף את פניי במים עם סבון כפי שנהגתי לפני כן, הפעם הרגשתי שזה פשוט לא נצרך. הקמטוטים הקטנים אמנם לא נעלמו לגמרי, אבל אני מרגישה שיפור עצום ממה שהיה קודם. העור שלי נראה זוהר יותר מאי פעם", סיכמה.

סופי נהגה למרוח שמן זית בלבד, אולם מסכה נוספת שידועה ביעילות שלה בעניין מתיחת הפנים ואף היא משלבת בתוכה שמן זית, היא זו:

2 כפות שמן זית

כף שמן רוזמרין

מיץ מלימון סחוט

חלמון ביצה

יש לערבב את כל החומרים יחדיו, למרוח על פנים נקיות מאיפור ולהמתין כחצי שעה. לאחר מכן יש לשטוף במים חמימים, ולחזור על הפעולה בטווח הארוך, או עד שמתחילים לראות שיפור. 

תגיות:שמן זיתעורפניםטיפוחבוטוקס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה