חדשות בארץ

אם כאובה: מי יכול לעזור לי למצוא את תמונת בתי שנפטרה?

מיכל מבקשת את עזרת הציבור במציאת תמונות וסרטונים של בתה, שנולדה לאחר שנים רבות של טיפולים, ובגיל 4 נפטרה מסרטן. המחשב ובו התיעוד היקר, נפל בעיר אשדוד, והינו מסוג Lenovo בצבע שחור. האם: "זה הזיכרון היחיד של בתי"

  • ט' חשון התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מיכל תושבת אשדוד, מבקשת את עזרת הציבור במציאת תמונות וסרטונים של בתה שנפטרה.

ביום חמישי האחרון מהלך נסיעה שגרתית באשדוד איבדה מיכל את מחשב הנייד שלה, ובו תמונות וסרטונים של בתה אשר נולדה לאחר 6 שנות טיפולים מייגעות, ובגיל 4 נפטרה מסרטן. כעת האמא, מיכל, מתחננת לעזרת הציבור שיעזור לה למצוא את האבידה היקרה, והוא התיעוד האחרון שנותר לה מבתה.

בימים האחרונים נשלחה הודעת וואטסאפ לקבוצות רבות, בניסיון לאתר את האבידה, וכך מבקשת האם הכאובה: "נסעתי באשדוד ברחובות הנביאים, אלטלנה, מנחם בגין עד לבית החולים אסותא. במהלך הנסיעה נפל לי מחשב נייד המכיל תמונות וסרטונים של בתי שנולדה לאחר 6 שנות טיפולי פוריות ולצערי הרב נפטרה מסרטן בגיל 4".

יש לציין כי המחשב נפל מרכב. מדובר במחשב מסוג Lenovo בצבע שחור.

מיכל מוסיפה: "זה חשוב לי מאוד ואין לי העתקים, והזיכרון היחיד של בתי. אני מתחננת מכל המוצא להתקשר אלי. כל המוצא יבוא על שכרו בתגמול כספי של 2,000 שקלים".

בינתיים לא נמצאה האבידה, על אף הפצת ההודעה ברשתות הרבות. אם נתקלתם במידע שיכול לעזור, אנא פנו למיכל: 050-4607306, וה' ישלם את שכרכם הטוב.

 

תגיות:תמונותזכרונות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה