חדשות יהדות

מזעזע: מדוע נאטם קברו של דן בן יעקב אבינו, ומי אחראי לכך?

הבוקר (ד') בוצע פסק דין של בית המשפט וקברו של דן בן יעקב – נאטם בבטון. מי אחראי על הוצאת הצו ומדוע? חבר הכנסת ישראל אייכלר:  "מחר עוד עלול השופט לקבוע כי הכותל מסוכן לציבור, ואסור שדברים כאלה יתמהמהו ויהפכו לתקדים"

אא

הבוקר (ד') בוצע פסק דין של בית המשפט וקברו של דן בן יעקב – נאטם בבטון. מי אחראי על הוצאת הצו ומדוע? ובכן על המעשה אחראית רשות מקרקעי ישראל שהסבירה כי היות ומדובר במבנה ישן ובהעדר אישור בטיחותי ממהנדס כלשהו, אין היא רוצה לקחת סיכון ולאשר בעצמה את הפעילות במקום.

מתפללים שהגיעו הבוקר למקום וראו אותו כשהוא אטום, הביעו צער וזעזוע עמוק על האופן שבו זה נעשה. "איך אפשר לאטום מקום קדוש שלא מהווה סכנה לאף אחד", הם מזדעקים ומצרים על כך שמאמצי משרד הדתות למנוע את הדבר – עלו בתוהו.

חבר הכנסת ישראל אייכלר המכהן כיו"ר הוועדה לפניות הציבור, מקיים כעת מגעים עם נציגי הקרן הקיימת לישראל – זאת על מנת לפתור את הסוגיה הסבוכה. בימים הקרובים צפויה הוועדה להתכנס לדיון בו ייקבעו נהלים ברורים לגבי תפילה במקומות הקדושים. "מחר עוד עלול השופט לקבוע כי הכותל מסוכן לציבור, ואסור שדברים כאלה יתמהמהו ויהפכו לתקדים", אמר.  

תגיות:קברשבט דן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה