המכתב שלא יישלח לעולם

השם, מחזק אותי לדעת שאתה צועד איתי את כל הדרך

היצר הרע יושב לי בראש, מנסה לכוון אותי לכל מיני דרכים רעות... אבל בתוך תוכי, ריבונו של עולם, אני יודעת שהדרך שלך הכי בטוחה בעולם. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מכתב להשם יתברך,

השם, אני יודעת שאתה שומע אותי. השם, אני יודעת שאתה מביט עלי מלמעלה. אתה קורא את כל מחשבותי, ואין דבר שנסתר ממך. אני רוצה כ"כ להרגיש אותך בכל ליבי, תמיד.

מרגישה כבר שהעולם הזה כ"כ גשמי, ולא מוצאת לנשמה שלי מרגוע. הפיתויים והניסיונות בחוץ כ"כ קורצים לעין, אבל בתוך תוכי אני יודעת שהאמת שלך היא אחת ויחידה. השם, אני יודעת שאתה מוביל אותי בדרך הכי טובה בשבילי למרות כל הקשיים, ואין דרך בלי יעד. אף על פי שהיעד עכשיו נסתר ממני, אני מאמינה באמונה שלמה שהכול יהיה לטובה בסוף.

היצר הרע יושב לי בראש, מנסה לכוון אותי לכל מיני דרכים רעות... אבל בתוך תוכי, ריבונו של עולם, אני יודעת שהדרך שלך הכי בטוחה בעולם! אני בתך הקטנה, ושמת אותי פה בעולם בשביל למלא את שליחותי. יש לי כוחות כדי להיות פה, אני מזכירה לעצמי כל הזמן. וזה כ"כ מחזק אותי לדעת שאתה פה איתי, צועד איתי את כל הדרך. אתה אבא רחום שלא עוזב לעולם. בשר ודם עוזבים בסוף, אבל אתה, השם, לעולם לא נוטש! ורק עליך אפשר להישען כל הזמן. מתפללת אליך שנראה אותך בקרוב ממש, ותבנה את בית מקדשנו.

אני יודעת שצריך עכשיו להחזיק חזק חזק בך, עד שזה יקרה, כי בסוף חייב להיות סוף טוב. ואת התסריט בעולם הזה רק אתה, ריבונו של עולם, קובע. אז אני מחכה לך, השם, כל רגע.

ממני, בתך הקטנה.

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:בורא עולםהמכתב שלא יישלח לעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה