בריאות ותזונה

5 מיליון צפיות: רופא אמריקאי חולק טיפ מדהים למניעת נשירת שיער

רופא אמריקני בשם ד"ר דיוויד וויליאמס חולק טיפ נפלא שלטענתו עושה פלאים בכל מה שקשור למניעת נשירת שיער, אך לא רק. קראו בפנים את הטיפ

ד"ר דיוויד וויליאמס (צילום מסך)ד"ר דיוויד וויליאמס (צילום מסך)
אא

רופא אמריקני בשם ד"ר דיוויד וויליאמס חולק טיפ נפלא שלטענתו עושה פלאים בכל מה שקשור למניעת נשירת שיער, אך לא רק. באתר שלו מונה ד"ר וויליאמס את יתרונותיו של שמן הקיק, תוך שהוא מסביר כי "זוהי התרופה היחידה שיכולה לשפר את זרימת הלימפה". בעיות מהסוג הזה מצריכות טיפול אינטנסיבי שכולל ניקוי רעלים עמוק. 

טיפולים לימפטיים ניתנים לרוב למי שסובל באחת או יותר מהבעיות הבאות: אי ספיקה ורידית, התכווצויות גפיים תחתונות,סוכרת, נקעים במקומות שונים בגוף, צלוליטיס ועור רפוי, עודף נוזלים, דליות ובצקות. 

במה עוד מצטיין שמן הקיק לפי ד"ר וויליאמס? מקל על כאבי ראש, מרגיע כוויות, מסייע בהפחתת זיהומי עור לרבות פצעי בגרות, מונע תולעים, מסייע בפעילות עיכול, מקל על כאבי בטן כרוניים, מסייע בריפוי זיהומי קרקפת וקשקשים, ומעולה כנגד נשירת שיער. 

לגבי הסעיף האחרון, ד"ר וויליאמס מגבה אותו במתכון טבעי שלטענתו "יעשה ניסים ונפלאות עם זקיקי השיער ויצמיח אותו מחדש גם במקרים הקשים של נשירת השיער", לדבריו. לצורך כך תצטרכו לערבב 30 מ"ל שמן קיק, כף שום כתוש או מיץ מארבע שיני שום, ו-20 מ"ל ויטמין B5 (שנקרא גם חומצה פנטותנית, וניתן להשיגו בבתי המרקחת). את התמיסה יש למרוח לאחר החפיפה על שיער הראש, להמתין כעשרים דקות ולשטוף. 

תגיות:שיעררופאיםטיפנשירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה