חדשות בארץ

כותבים צעירים? בואו להשתתף בתחרות ואולי תזכו ב-10,000 ש"ח

תחרות "יצירה צעירה" מציעה לכותבים ולכותבות בראשית דרכם לכתוב סיפור קצר ולזכות בפרסים כספיים

  • כ"ט תשרי התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

תחרות הסיפורים הקצרים מעודדת כותבים וכותבות צעירים (עד גיל 35) לכתוב סיפור ולהשתתף בתחרות.

תחרות "יצירה צעירה", הנקראת מעתה "חותמת אישית", תתקיים זו השנה השישית, והיא עוסקת בסיפורים קצרים שאורכם לא עולה על 2,500 מילים. השנה תעסוק התחרות בנושא "אני ישן/ה וליבי ער".

יוזמת התחרות היא פרופסור נורית גרץ, ומטרתה לעודד שוויון הזדמנויות ורכישות ידע ובמטרה לעודד יצירה מקורית, פורצת דרך ורעננה, ולהעניק לה במה ופרסום. הסיפורים שעלו לגמר בשנים קודמות התפרסמו באנתולוגיה בהוצאת המכללה האקדמית ספיר ולא מעט מהיוצרים שלקחו חלק בתחרויות קודמות אף הוציאו בעקבות כך ספרי ביכורים והשתלבו בעולם הספרות הישראלי.

המועד האחרון להגשת הסיפורים הוא בעוד פחות משבועיים, בי"ב חשוון (1/11/2017), כאשר ההכרזה על הזוכה תתקיים בט' שבט (25/1/2018). מטרת התחרות היא לעודד עשייה ויצירה בקרב הדור הבא של הכותבים בישראל ולהרחיב את מנעד הכתיבה הספרותית בישראל. חבר השופטים בתחרות מורכב מדי שנה מדמויות מובילות מעולם הספרות והרוח, ובהם סופרים, יוצרים ואנשי תרבות.

המכללה האקדמית ספיר, העומדת מאחורי התחרות, תעניק השנה לראשונה פרסים כספיים בשווי של 25 אלף שקלים. מדובר בפרס הספרותי הגדול בישראל.

לכותב/ת היצירה הזוכה במקום הראשון יוענק פרס כספי בסך 10,000 ₪. שלושה סיפורים מצטיינים נוספים יזכו את מחבריהם בפרס בסך 3,000 ₪ כל אחד. הסיפור הטוב ביותר שיוגש על ידי סטודנט/ית בספיר, תזכה את יוצרו/ה בפרס בסך 6,000 ₪.

תגיות:כתיבהסיפורתחרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה