כתבות מגזין

"אין תזמון, יש השגחה פרטית": מה גילה התורם שהגיע ארצה לפקוד את קבר אביו?

סרטון שמופץ בימים האחרונים עושה שמות ברשת ומציג סיפור הממחיש בדיוק מופלא - כוחה של השגחה פרטית מהו. צפו בסרטון המפעים וקראו את הסיפור שמאחוריו 

אא

זה קרה לפני שלוש וחצי שנים. אדם בשם יהושוע שוחט טלפן לחברו בבקשה שיהפוך לתומך באברך אחד, בכולל שמוקם בבני ברק לרפואתו השלימה של אברך בשם יאיר. האדם (שמדבר בסרטון) לא היסס לרגע, והצטרף ליוזמה. "לא ידעתי מי זה יאיר וגם לא ידעתי מיהו האברך שבו אצטרך לתמוך, אבל אמרתי כן ומאז עד היום אני שולח את הכסף מדי חודש בחודשו", הוא משחזר על רקע בית הקברות, שאליו הגיע מחו"ל כדי לבקר את אביו ז"ל. 

לאחרונה, במסגרת ביקורו בבני ברק, זכה להתוודע לעשייה שעומדת מאחורי התרומה שלו ונפגש עם ה'אברך שלו', שאף דאג ליידע אותו כי הוא משתדל בכל כוחו לנצל את התרומה שלו לטובה, בלימוד תורה רציני ומעמיק. 

בהצביעו על קברו של אביו ר' אברהם אליעזר זיגלבוים, מספר מיודענו כי הוא נמצא פה בביקור בארץ והגיע לפקוד את קברו של אביו. "פתאום הגיע האברך הזה", הוא אומר ומצביע על אחד הנוכחים במקום. "אני לא יודע מה שמך. ומתוך סקרנות באתי לראות מי זה המצבה החדשה שהוא פוקד".

כשראה את השם 'יאיר' על המצבה, מיד אמר לאברך שעמד שם: 'השם הזה מצלצל לי ונשמע מוכר'. "שאלתי אותו: תגיד, זה לא זה שעשו לכבודו כולל? אני פשוט אחד מהמחזיקים שלו. והאברך נפעם והודה: 'כן, זה הוא! הוא הסתלק יומיים לפני ראש השנה'. לא ידעתי מזה, אגב. בדיוק שלחתי עכשיו אימייל לאברך וכתבתי לו על זה שאין דבר כזה תזמון, יש השגחה פרטית.

"אוי ואבוי לשמחות שכאלה, אבל אני שמח שיצא לי להיות פה עכשיו בשעה הזו בדיוק אצל אבא, ולקחתי בזה חלק גם כן. יהי זכרו ברוך, ואם כל השנים נתתי את הכסף לרפואתו - עכשיו שיהיה לעילוי נשמתו".

צפו בסרטון:

 

תגיות:סיפורים אישייםהשגחה פרטיתתרומה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה