חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: האם ישראל תקפה מטרות דאעש בסיני?

בהר אדר מתנגדים לתפיחת שער היישוב מחדש, בחיזבאללה טוענים כי עצרו שלושה סוכנים שעבדו עבור המוסד הישראלי, והמתיחות בחצי האי קוריאה הגיעה לשיא. כל מה שחשוב לדעת

(צילום ארכיון: פלאש 90)(צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

חדשות

"שלושה שבועות מהפיגוע ודבר לא השתנה": חבר מועצת הר אדר מתנגד לפתיחת שער היישוב מחדש, "עברנו אירוע מטלטל, אנשים לא ישנים טוב בלילה ילדים מרטיבים". הרוחות בישוב סוערות.

דיווח: "ישראל תקפה מטרות דאעש בסיני אחרי הירי לאשכול": בעיתון אל-ערבי אל-ג'דיד ציטטו גורמים בחצי האי, שלפיהם כלי טיס של חיל האוויר הפציצו יעדים של הארגון אחרי השיגורים לדרום. דאעש טען כי "ירה לעבר כלי טיס יהודיים".

ניסח דברי פרידה ונעצר: כוחות הביטחון עצרו הלילה מחבל פלסטיני שעל פי החשד התכוון לבצע פיגוע טרור.

השרים עודכנו בזמן אמת על התקיפה בסוריה: "נחצה קו אדום": ההודעה על התקרית בצפון הגיעה לחברי הקבינט המדיני-ביטחוני במהלך דיון על הפיוס הפלסטיני. השרים הגיבו בחריפות. ראש הממשלה אמר לאחר הישיבה: "נמשיך לפעול במרחב ככל שדרוש כדי להגן על ביטחון ישראל".

חיזבאללה: "אלו שלושת הסוכנים בשירות המוסד שנעצרו בלבנון": רשת הטלוויזיה של ארגון הטרור הלבנוני פרסמה את תמונותיהם והודאותיהם של שלושה "סוכנים" שעבדו עבור המוסד. המשימות: מידע על אישים פוליטיים בלבנון שמיועדים לחיסול ועל אתרים צבאיים בלבנון ובסוריה.

 

חוץ

המתיחות בחצי האי קוריאה הגיעה לשיא: "מלחמה גרעינית יכולה לפרוץ בכל רגע": סגן שגריר צפון קוריאה באו"ם איים על מדינות העולם, באמרו כי כל מדינה שתשתף פעולה עם ארה"ב נגד צפון קוריאה לא תהיה חסינה מפגיעה. להרחבה, לחצו כאן.

הסוכה נהרסה מהרוח, לא ע"י אנטישמים: הסוכה שנמצאה הרוסה בקמפוס קנזס סטייט לא ניזוקה בידי בני אדם כפי שדווח תחילה, אלא בידי הרוח העזה.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד בהיר, תחול עלייה קלה בטמפרטורות והן יהיו רגילות לעונה.

רביעי: יהיה בהיר, תחול עלייה נוספת בטמפרטורות וירידה בלחות וייעשה חם מהרגיל לעונה ויבש בעיקר במישור החוף, בשפלה ובצפון הנגב.

חמישי: יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה ויבש ובשעות אחר הצהריים תחל עלייה בלחות לאורך החוף.

שישי: יהיה מעונן חלקית עד בהיר ותחול ירידה קלה בטמפרטורות, אך הן עדיין מעט גבוהות מהממוצע לעונה זו.

תגיות:כותרות ב-60 שניותדאע"שסיני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה