חדשות בעולם

המתיחות בחצי האי קוריאה הגיעה לשיא: "מלחמה גרעינית יכולה לפרוץ בכל רגע"

סגן שגריר צפון קוריאה באו"ם איים על מדינות העולם, באמרו כי כל מדינה שתשתף פעולה עם ארה"ב נגד צפון קוריאה לא תהיה חסינה מפגיעה

  • כ"ז תשרי התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

צפון קוריאה ממשיכה לאיים במלחמה גרעינית, ש"יכולה לפרוץ בכל רגע": אתמול (שני) הזהיר סגן השגריר הצפון קוריאני באו"ם, קים אין ריונג, כי כל מדינה שתשתף פעולה עם ארה"ב תהיה בסכנה. "מדינות שיימנעו מפעולה צבאית משותפת של ארה"ב נגדה יהיו חסינות מפגיעה", ציין השגריר.

"כל עוד לא תיקחו חלק בפעולות צבאיות של ארה"ב נגד צפון קוריאה, אין לנו כוונה להשתמש או לאיים בנשק גרעיני נגד מדינה כלשהי", כתב השגריר עוד. "כל אדמת ארה"ב נמצאת בטווח הירי שלנו, ואם ארה"ב מעזה לפלוש לאדמה הקדושה שלנו, אפילו לסנטימטר, היא לא תחמוק מהעונש החמור שלנו בכל מקום בעולם".

ריונג הוסיף כי "מלחמה גרעינית יכולה לפרוץ בכל רגע. המתיחות בחצי האי קוריאה הגיעה למצב שביר כל כך". עוד אמר השגריר הצפון קוריאני כי צפון קוריאה לא מעוניינת במו"מ כל עוד ארה"ב עוינת כלפיה. "אם המדיניות העוינת ואיום הגרעין של ארה"ב לא יוסרו, אנחנו לעולם לא נניח על שולחן המו"מ את הנשק הגרעיני והטילים הבליסטיים שלנו", איים.

בתוך כך, אתמול החלה ארה"ב בשיתוף עם דרום קוריאה בתרגיל ימי משותף של 10 ימים, מפגן כוח נוסף באזור של שתי בעלות הברית. נושאת מטוסים ושתי משחתות של חיל הים האמריקני ישתתפו בתרגיל.

המתיחות בין ארה"ב לצפון קוריאה החריפה מאוד לאחרונה, גדולה בעקבות סדרת ניסויים גרעיניים של קים ג'ונג-און, השליט הדיקטטורי בן ה-33.

תגיות:צפון קוריאהמתיחותמלחמה גרעינית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה