בריאות ותזונה

אכל כף אחת מזה במשך שבוע על קיבה ריקה, ולא תאמינו כמה הוא ירד במשקל

מה אפשר לעשות כדי לרדת שבעה קילוגרמים בשבוע אחד? גולש בשם אנתוני שהחליט לנסות שיטה שאליה נחשף בעקבות מאמר - חולק את סוד ההצלחה שלו

שום כתוש (אילוסטרציה: shutterstock)שום כתוש (אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מחקרים רבים שפזורים במרחבי הרשת, מצביעים על היכולות הפנומנליות של השום באינספור תחומים - החל מסילוק רעלים, דרך טיפול בחיידקים וכלה במניעת מחלות זיהומיות. 

אולם כעת הולכות ומתרבות הדעות על התועלת הענקית שישנה באכילת שום על קיבה ריקה. לא מן הנמנע שתוכלו לשמוע דעות כאלו גם מהאנשים הקרובים אליכם ביותר: 'סבתא שלי נהגה לתת לנו כף שום בבוקר, לפני שיצאנו לבית הספר", מספרת אחת הגולשות באתר Step to Health ואליה הצטרפו עוד ועוד גולשים שסיפרו סיפורים זהים. 

אחד מאותם סיפורים שרץ ברשת הוא של גולש בשם אנתוני, שלצד הסיפור שלו פרסם מחקר ששאלת הכותרת שלו היא: "למה זה טוב לאכול שום על בטן ריקה".

אנתוני סיפר כי לאחר שקרא את המאמר השתכנע שזה מה שיעזור לו להשיל קילוגרמים עודפים מגופו, והחליט לנסות את ה'מתכון' שהוצע שם. "צרכתי כף שום כתוש וטרי על קיבה ריקה, מדי בוקר", הוא מספר. "כשאתם כותשים את השום, האליצין שהוא החומר הפעיל שבו, מתחיל לפעול ולטפל בחיידקים הלא טובים, וברעלים שמסרבים לתת לגוף שלך לרדת במשקל".

לדברי אנתוני, כבר בשבוע הראשון, כשעלה על המשקל בפעם הראשונה - לא האמין למראה עיניו. "מאז ומעולם אני יודע ששום מצוין לבריאות, אבל בין אם הריח שלו שהגעיל אותי ובין אם מסיבות אחרות, פשוט לא חשבתי שהוא יכול להועיל במקרה הזה. לתדהמתי איבדתי שבעה קילוגרמים ממשקל גופי כבר אחרי שבוע, אבל אני חייב להודות שזה לא השינוי היחידי שעשיתי בחיי".

אנתוני סיפר לגולשים כי הוא אינו מאמין בפתרונות פלא, וכדי שהנוסחה תעבוד, החליט לנקוט במשנה זהירות ובד בבד להתרחק ממאכלים שמרבים רעלים בגוף כמו מטוגנים. "לצד פתרונות טבעיים, אני מאמין גם בעבודה קשה. אי אפשר לאכול את העוגה ולשמור על שלימותה. יכול להיות שאצלכם יעבדו דברים אחרים, אבל אצלי - זה בדיוק מה שהייתי צריך כדי להשיל את הקילוגרמים העודפים. זה וספורט כמובן, שהוא חלק אינטגרלי מחיי".

 

תגיות:דיאטהמשקלמרקחת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה