בריאות ותזונה

איך אפשר להיפטר מגודש באף תוך דקה? הסוד שנחשף עושה שמות ברשת

השבוע בירכנו לשלום את הגשם הראשון, וטפיפותיו עדיין מלוות אותנו בימים אלו. אז רגע לפני שאנו נכנסים לעונה הרשמית של השפעת המלווה בנזלת וגודש באף, לפניכם שני טיפים מדהימים שהודגמו בסרטון קצר, שגרף עד כה למעלה מ-8 מיליון (!) צפיות

אא

השבוע בירכנו לשלום את הגשם הראשון, וטפיפותיו עדיין מלוות אותנו בימים אלו. אז רגע לפני שאנו נכנסים לעונה הרשמית של השפעת המלווה בנזלת וגודש באף, לפניכם טיפ מדהים שהודגם בסרטון קצר שגרף עד כה למעלה מ-8 מיליון (!) צפיות. 

הסרטון מדגים טיפ קל שפותח את האף, מונע הצטברויות של גודש נזלת ואף מסייע בנשימה קלה וסדירה מבלי להשתמש בספריי או תרופות אחרות לשם כך. העיקרון המנחה של הטיפ הזה אומר שככל שייגרם לחץ באזור הסינוסים, כך הם יצליחו לשחרר עצמם יותר בקלות. כדי ליצור את הלחץ הזה יש לדחוף את הלשון לחך (החלק העליון של הפה), ולשחרר אותה לאחר מספר שניות. לאחר מכן, בעזרת שתי אצבעות, יש ללחוץ במקום שבין הגבות למשך כמה שניות, ולשחרר. 

יש לחזור על שתי הפעולות הללו למשך כחצי דקה-דקה, כדי לשחרר את הסינוסים מהגודש שהצטבר בהם. 

טיפ נוסף שחולק הסרטון עם מיליוני הגולשים שכבר ניסו את זה, הוא החזקת הנשימה למשך כמה דקות. נשמע מוזר? מיד נסביר: כשאנחנו מחזיקים את הנשימה שלנו למשך מספר שניות, המוח שלנו מיד מקבל את הרושם שהוא לא יקבל אוויר ונותן פקודה לפתוח ולהרחיב את הנחיריים, כדי להשיג את האוויר לנשימה. 

כל שעלינו לעשות בתרגיל הזה הוא להטות את הראש אחורנית, ולצבוט את האף בעזרת שתי אצבעות - לזמן ממושך ככל שניתן, עד שהמצב גורם לנו לחוסר נוחות מסוים (כמו רצון לנשום למשל).

גולשים רבים שצפו בסרטון טענו כי מדובר בשיטה 'עתיקה' שנהוגה ברפואה האלטרנטיבית בשלל וריאציות, ו"עוזרת יותר מכל תרופה קונבנציונאלית שאנחנו מכירים", דבריהם. 

תגיות:חורףנזלתריפויצינון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה