בריאות ותזונה

עור הפנים שלך עייף וחסר חיוניות וזוהר? כך תשקמי אותו בשישה צעדים פשוטים

פרמטרים רבים משפיעים על בריאותו ונראותו של העור שלנו: הגיל, נזקי מזג האוויר, תזונה לקויה וחשיפה ממושכת לשמש הם רק חלק מהם. אך גם מי שהעור שלה כבר נראה עייף, יבש וחסר חיות - יכולה לעזור לעצמה בעזרת המסכות הטבעיות הללו 

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

המסיכה הראשונה - חליטת קמומיל

הקמומיל מעולה לא רק כתמצית תה לשתייה, כי אם גם לעור הפנים שלנו. כף של תערובת קמומיל שמושרית ברבע כוס מים חמימים וכפית דבש, שאותה נמרח על עור הפנים שלנו כפעמיים ביום - יעשה עמו ניסים ונפלאות. 

 

המסכה השנייה - חלבון ביצה למתיחת עור הפנים

מסכה זו מיועדת למי שמעוניינת להעניק לעורה מראה זוהר וצעיר, כמו גם לטפל בתופעה של פצעי בגרות שמנוניים. בקערית קטנה יש לשבור חלבון מביצה אחת ולטרוף אותו עם כפית מיץ לימון טבעי. לאחר מכן יש לנקות את הפנים עם התערובת שנוצרה בעזרת צמר גפן, ולהותיר למשך כרבע שעה. לאחר מכן לשטוף היטב את המסכה בעזרת מים פושרים, ולייבש. 

 

המסכה השלישית - חימר ירוק

החימר הירוק הוא חומר מעולה שידוע ביכולתו הפנומנלית לספוח שומנים ורעלים. בקערה קטנה המיועדת לכך יש לערבב שתי כפות אבקת חימר ירוק (אותו ניתן לרכוש בחנויות טבע) עם רבע כוס מים, עד לקבלת עיסה משחתית. מרחו את העיסה על עור הפנים והשאירו למשך 10 דקות או עד להתייבשות מלאה של החימר. שטפו היטב במים חמימים, ויבשו את הפנים במגבת נקייה. 

 

המסכה הרביעית - מסכת בננה

בהיותה עשירה בויטמינים החיוניים לעור, הבננה מצוינת בשמירה על עור צעיר, בריא ורענן. בקערה קטנה יש למעוך חצי בננה בשלה, להוסיף כף דבש ולמרוח את התערובת על פנים נקיות. יש להשאיר את המסכה כעשרים דקות, ולשטוף היטב במים חמימים. מסכה זו מצוינת לעור יבש, עייף ומתוח. 

 

המסכה החמישית - מסכת אבוקדו 

סובלות מעור יבש וחסר חיוניות? האבוקדו השומני עושה עבודה נהדרת גם על עור הפנים שלנו, ויספק לו את השומנים הבריאים שמהם הוא מורכב. בקערה קטנה יש למעוך חצי אבוקדו ולערבב עם כף דבש עד לקבלת עיסה אחידה. ניתן להוסיף לתערובת כף חלב או יוגורט, שיספק תחושת רוגע לעור ואף יבהיר אותו במעט. יש להשאיר את המסכה כעשר דקות, ולשטוף. 

 

המסכה השישית - מסכה של מלח ולימון

מסכה זו מצוינת עבור עור פנים עייף, חסר חיוניות וחסר זוהר. בקערה קטנה ערבבו ביחס שווה מיץ לימון ומלח ים, עד לקבלת עיסה סמיכה ואחידה. במסכה זו חשוב מאוד להקפיד שהיא לא תיגע באזור העיניים, ובאזורים רגישים אחרים. יש למרוח את התערובת על עור פנים נקי ולהשאיר אותה למשך 10 דקות. רכיבי הלימון והמלח ה'מטהרים' יספגו אליהם את התאים המתים והרעלים, ויותירו את העור רענן ומלא ברק. 

תגיות:יופיטיפיםנשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה