חדשות בעולם

ארה"ב: בת השבע צעקה 'היא לא אמא שלי, אל תתנו לה לקחת אותי', ואז התברר הנורא מכל

עיריית לוס אנג'לס העניקה תעודת הוקרה לשומרת בבית ספר יסודי, לאחר שחושיה החדים מנעו חטיפת ילדה כבת שבע. "כשהתקרבתי יותר, יכולתי לראות שהילדה ממש מפוחדת, וצועקת מילים שהצליחו להוציא אותי משלוותי. היא אמרה: 'אני לא מכירה אותה, היא לא אמא שלי. בבקשה, אל תתנו לה לקחת אותי'.  כששמעתי את זה, האינסטינקט האימהי שלי מיד נכנס לפעולה"

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מה הייתם עושים אם באמצע הילוך ברחוב ביום רגיל למדי, הייתם רואים את המחזה הבא: ילדה קטנה כבת שבע שצועדת ליד אישה צעירה ומנסה לחלץ את ידה הקטנה מזו של האישה? האם הייתם חושדים בדבר מה, או שפשוט הייתם מניחים כי מדובר בילדה מרדנית שמסרבת לציית לאמה/אחותה או דודתה?

כשאדריאן יאנג, שעובדת כשומרת בבית ספר בלוס אנג'לס נתקלה בסיטואציה הזו, היא מיד ידעה שמשהו אינו כשורה. זה שנים שהיא מלווה ילדים מבית הספר ועוזרת להם לחצות את הכביש בבטחה, ועולמם של הילדים - על תחושותיו ודפוסיו - איננו זר לה. "בהתחלה יכולת לחשוב שזו סתם ילדה שלא מרוצה מזה שמישהו אחר הגיע לאסוף אותה מבית הספר", סיפרה יאנג לערוץ החדשות המקומי, לאחר שהפכה לגיבורה בין רגע, הודות לחשיבתה המהירה ולתעוזה שלה. 

"כשהתקרבתי יותר, יכולתי לראות שהילדה ממש מפוחדת, וצועקת מילים שהצליחו להוציא אותי משלוותי. היא אמרה: 'אני לא מכירה אותה, היא לא אמא שלי. בבקשה, אל תתנו לה לקחת אותי'.  כששמעתי את זה, האינסטינקט האימהי שלי מיד נכנס לפעולה".

לדבריה, האישה שאחזה ביד הילדה סירבה להרפות ממנה, ולא הקשיבה לאדריאן כשזו ניסתה לבקש ממנה להמתין. "מצאתי את עצמי מחזיקה אותה ביד אחת, ומתקשרת למשטרה ביד שנייה. למזלי הם הגיעו מהר מכפי שחשבתי, ועצרו את החוטפת מיד". בינתיים אותרה אמה של הילדה, והתאחדה עם בתה בתחושת התרגשות והכרת תודה למצילתה. "אילולא חושיה החדים של אדריאן, אני באמת לא רוצה לחשוב איפה הילדה שלי הייתה היום", אמרה אמה של הילדה בדמעות. "לצערנו זו לא תופעה נדירה, שילדים נחטפים בארה"ב לאור היום. אני שמחה מאוד שהבת שלי בריאה ושלימה, ומודה בכל לבי לאדריאן הגיבורה. אנשים כמותה צריכים לקבל פרס כספי", אמרה. 

עיריית לוס אנג'לס כיבדה את אדריאן והעניקה לה תעודה המזהה אותה כגיבורה, אך אדריאן מצדה רק טענה שהיא עשתה את מה שהייתה צריכה לעשות. את מה שכל אימא הייתה עושה אילו הייתה במקומה. 

תגיות:חטיפהארה"בילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה