בריאות ותזונה

מרחה כורכום מסביב לעיניה, ואחרי שבועיים - לא תאמינו מה קרה להן

מסכת כורכום טבעית כנגד עיגולים שחורים בעיניים, כובשת את הרשת ומופיעה בשלל וורסיות, בהמלצת לא מעט רופאים. אם גם אתם סובלים מהתופעה, כנסו פנימה וקבלו מתכון קליל וטבעי להכנת המסכה

אא

מסכת כורכום טבעית כנגד עיגולים שחורים בעיניים, כובשת את הרשת ומופיעה בשלל וורסיות. הכורכומין (המרכיב הפעיל בכורכום) ידוע כנוגד חמצון רב עוצמה, בעל יכולת אנטי דלקתית גדולה, המסייע בניקוי רעלים פנימי וחיצוני. ברפואה הסינית וההודית משתמשים בכורכומין לטיפול בקשת של בעיות, החל בכאבי פרקים וכלה בטיפול בסרטן לסוגיו. 

הכורכומין ידוע ביכולות שלו להילחם ברדיקלים חופשיים, ולחסום התפתחות של תאים סרטניים בגוף. בנוסף, הוא משפר פלאים את פעילות המוח ומאט את קצב התפתחות מחלת האלצהיימר, היות והוא מונע היווצרות פלאק עמילואיד בתאי המוח. רופאים שמטפלים בחולי סוכרת, ממליצים לשלב את הכורכומין בתפריט היומי, זאת על מנת לסייע בהפחתת רמות האינסולין בדם. 

רופאים רבים בארה"ב, ביניהם ד"ר ג'וש אקס (באנגלית: dr. Josh Axe) ממליצים על הכורכום לשיפור גוון העור לרבות כתמי פיגמנטציה או עיגולים שחורים בעיניים. אחת הגולשות טענה כי במשך שנים סבלה מתופעה של עיגולים שחורים ומכוערים מסביב לעיניה, ולא עזרו כל המשחות הרפואיות שניסתה להעלמתם. "תוך שבועיים מרגע שהתחלתי למרוח את המסכה הזו, ראיתי שינוי מהותי בגוון של העיגולים השחורים וככל שאני מתמידה עם המסכה הזו יותר, כך אני משתכנעת מיום ליום שזו תרופת פלא נגד עיגולים שחורים בעיניים".

לפניכם מסכה טבעית שניתן למרוח למשך עשר דקות מסביב לעיניים מדי יום:

תצטרכו את החומרים הבאים: כף כורכום, כף מיץ מלימון טרי, חצי עגבנייה מגורדת או רבע כוס מיץ עגבניות, כף קמח. 

אופן ההכנה: ערבבו את הרכיבים עד לקבלת עיסה משחתית, מרחו מסביב לעיגולים השחורים בעיניים למשך 10 דקות ושטפו במים פושרים. חזרו על הפעולה מדי יום לפני השינה, למשך שבועיים או לפי הצורך.  

תגיות:עורניקוירעליםכורכוםבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה