חדשות בעולם

כותרות הבוקר ב-60 שניות: לוחם מג"ב הציל פלסטיני במערת המכפלה

נסראללה מאיים על ישראל, ירידה בתמותת בני 80 ומעלה מהתקף לב, וח"כ מהרשימה המשותפת היה אורח במסיבת השחרור של מחבל. כל מה שחשוב לדעת

  • י"א תשרי התשע"ח
סיוע לפלסטיני (צילום: משמר הגבול)סיוע לפלסטיני (צילום: משמר הגבול)
אא

לוחם מג"ב הציל פלסטיני במערת המכפלה: לוחמי מג"ב הפועלים במערת המכפלה שבחברון הוזעקו לאולם יצחק, שם איבד את הכרתו מתפלל פלסטיני במהלך התפילה.

נסראללה מאיים על ישראל: מפרה את החלטות האו"ם ומרגלת בלבנון: מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נשא אמש נאום בו האשים את ישראל בריגול ואיים בתגובה צבאית. להרחבה, לחצו כאן.

פריצת הדרך שתגדיל את ההצלחה בטיפולי פוריות: קבוצת חוקרים בריטית הצליחה לבודד את הגן שאחראי להתפתחות תקינה של העובר כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה בהשגת היריון.

מחקר: ירידה בתמותת בני 80 ומעלה מהתקף לב: בשורות טובות למבוגרים: מדובר בשיעור גבוה יותר מהירידה בתמותה בכלל האוכלוסייה, שעמדה על כ־25% • "יש שיפור גדול בטכניקות ובאיכות הטיפול".

ישראל במקום ה-19 בדירוג "הביטחון התזונתי" של האו"ם: לצד שמה של ישראל צורפה "הערת אזהרה", שלפיה מדינת ישראל תלויה ביבוא מזון.

אורח בחגיגת השחרור למחבל - חבר כנסת: חבר הכנסת ח"כ עבד אל-חכים חאג' יחיא מהרשימה המשותפת היה אורח מסיבת השחרור של המחבל מוחמד כלף בתום 12 שנות מאסר על פעילות טרור.

ארדואן: המוסד מעורב במשאל העם הכורדי: נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן טוען כי ישראל מעורבת בהצבעה על משאל העם לעצמאות הכורדים בעיראק.

 

חוץ

מתח שיא בברצלונה: בוחרים חוסמים דלתות קלפיות: ב-10 בבוקר אמורות להיפתח הקלפיות במשאל העם ההיסטורי על עצמאות קטלוניה - אבל ממשלת ספרד עושה הכול כדי למנוע את ההצבעה.

שר החוץ האמריקני חושף: אנחנו מקיימים מגעים עם צפון קוריאה: גילוי מפתיע: דווקא בצל ההחרפה הדרמטית באיומים ההדדיים בין ארצות הברית לצפון קוריאה, חושף מזכיר המדינה טילרסון כי מתחת לפני השטח מתקיים שיח מסויים בין המדינות. "יש לנו ערוצי תקשורת עם פיונגיאנג, המצב לא אפל לחלוטין".

ראש העיר של סן חואן, בירת פורטו ריקו, מתחה ביקורת על יכולתו של הנשיא לארגן סיוע לאי מוכה הסופות. "אנחנו מתים, ואתם הורגים אותנו עם חוסר היעילות והביורוקרטיה", אמרה ראש העיר.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד בהיר, תחול עלייה קלה בטמפרטורות והן יהיו רגילות לעונה.

שני: תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות ויעשה חם ויבש מהרגיל לעונה.

שלישי: מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד בהיר, תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות והן ישובו להיות רגילות לעונה.

רביעי – ערב חג הסוכות: יוסיף להיות מעונן חלקית עד בהיר עם טמפרטורות רגילות לעונה.

תגיות:מערת המכפלהכותרות הבוקר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה