המכתב שלא יישלח לעולם

מכתב לבת ישראל: את מאמינה באנשים, איך לא תתאכזבי?!

אני הייתי שם... כמוך, אחותי היקרה. גם אני חוויתי רגעים של משבר. יכול להיות שאני לא מבינה מספיק את הכאב שלך, יכול להיות שאצלך זה קשה יותר, אבל ה' נותן לך לפי מידת הקושי שאת יכולה לעמוד בה. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אחותי היקרה,
אני יודעת מה את עוברת. אני יודעת מה את מרגישה. קשה לך... אין מישהו בעולם הזה שבאמת מבין את הצער והכאב שלך. את מרגישה פשוט לבד. כל צער, כל כאב – שובר אותך. את מחפשת את ה"אושר" שכולם מדברים עליו, ואת מרגישה שהוא מתחבא רק ממך. את רואה את כולם מאושרים וצוחקים... את אומרת לעצמך, "למה אנשים חיים בשקר? איך אפשר להיות שמחים בעולם כל כך רע?!". אני יודעת שבכל לילה הכרית שלך מתמלאת בדמעות. בכל בוקר את מקווה שלא תצטרכי לקום מהמיטה, כי אין בשביל מה. את כל כך רוצה משהו להישען עליו. מנסה להתפלל, לפתוח את הפה, אבל היצר הרע חוסם אותך!

את מרגישה שאין לך אמונה באף אחד. האנשים הקרובים לך ביותר פגעו בך.

בואי, אני אגלה לך סוד קטן.
יש בורא לעולם, את יודעת. את חושבת שהכל רע... הכל נראה לך סוף העולם. זה בגלל שעוד לא הכרת מהי אמונה בה'. את מאמינה באנשים, איך לא תתאכזבי?! 
תביני, ה' מחליט ומנהל הכל! למה את לא סומכת עליו?! פעם בכית לו? האמנת בו? ביקשת שיראה לך את האמת? הוא יודע מה את עוברת. הוא כל כך רוצה לעזור לך, לתת לך. אבל את חושבת שהוא לא עוזר, ואת לא מאמינה בו אז הוא נותן לך להסתדר לבד! את מצליחה? אני הייתי שם... כמוך, אחותי היקרה. גם אני חוויתי רגעים של משבר. יכול להיות שאני לא מבינה מספיק את הכאב שלך, יכול להיות שאצלך זה קשה יותר, אבל ה' נותן לך לפי מידת הקושי שאת יכולה לעמוד בה! את פשוט חזקה! אין ניסיון שאת לא יכולה לעמוד בו! את רק צריכה לזכור – הכל מבורא עולם: יופי,  חכמה, פרנסה, הצלחה, זוגיות. הכל מהכל! את יודעת מה תלוי בך? יראת שמים. תאמיני בה', והכל יתגשם.

אני יודעת שלא קל לך, אני יודעת שאפילו קשה לך. תזכרי שאני תמיד פה בשבילך, אבל יש אבא גדול בשמים שתמיד תמיד איתך. גם בלילה, כשכולם ישנים ואת בוכה לכרית, בורא עולם אוהב אותך!
תשמרי על עצמך. תתחזקי. תתקרבי לבורא עולם. אל תתייאשי מניסיונות. את חזקה! תאמיני בעצמך.

בהמון אהבה,
פריאל אחותך

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:המכתב שלא יישלח לעולםאמונהאכזבה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה