חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: אזריה צפוי לבקש חנינה גם מנשיא המדינה

משטרת ישראל מפעילה מתורגמנים, ארה"ב ורוסיה בפרויקט משותף, ומשלחת חרדית בניחום אבלים אצל האב השכול מאבו גוש. כל מה חשוב לדעת

אלאור אזריה (צילום ארכיון: פלאש 90)אלאור אזריה (צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

חדשות

פיילוט חדש במוקד 110: משטרת ישראל מפעילה מתורגמנים זמינים במגוון שפות: מתורגמנים זמינים בכל שעות היממה, שיסייעו לפונים הדוברים שפה זרה. להרחבה, לחצו כאן.

אחרי המתקת העונש לאזריה: אזריה עשוי לבקש בימים הקרובים גם חנינה מנשיא המדינה. אם יקוצר שליש מעונשו, ישתחרר אזריה כבר בחודש מאי.

משלחת חרדית אצל האב השכול מאבו גוש: משלחת תושבי קריית יערים טלזסטון, ביקרה בסוכת האבלים של משפחת עותמאן, שבנה נרצח בפיגוע בהר אדר.

 

חוץ

צוקרברג נגד טראמפ: "פייסבוק - במה לכל העמדות": אחרי שהנשיא טען כי הרשת החברתית תמיד פעלה נגדו, מייסד פייסבוק פרסם כתב הגנה: "שני הצדדים התרגזו על תכנים שפורסמו". בתוך כך, הסנאט זימן את פייסבוק וטוויטר להעיד בפרשת המעורבות הרוסית.

פרויקט הטילים האיראני שמדאיג את ישראל: בחסות הסכם הגרעין עם המעצמות מקדמת טהרן את תוכנית הטילים שלה ובראשם "רעד" המדויק יותר. החשש במערכת הביטחון: הטיל החדש שמיוצר ללא סיוע רוסי יגיע לחיזבאללה. האיראנים מפעילים רכבת אווירית של 100 טיסות בחודש לסוריה, וכך מעבירים אמצעי לחימה.

ארה"ב ורוסיה: נקים תחנת חלל שתקיף את הירח: במיזם הבינלאומי ישתתפו גם סוכנויות החלל של אירופה, קנדה ויפן. התחנה החדשה תרחיב את הנוכחות של האדם מעבר למסלול ההקפה סביב כדור הארץ.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית וייעשה נאה ללא שינוי ניכר בטמפרטורות, אשר תהיינה מעט נמוכות מהרגיל לעונה.

שישי: מעונן חלקית עם ירידה קלה של הטמפרטורות, בעיקר בהרים. ייתכן טפטוף.

שבת – יום הכיפורים: מעונן חלקית. צפוי טפטוף עד גשם מקומי קל בצפון הארץ ולאורך מישור החוף. הטמפרטורות יוסיפו להיות נמוכות מהרגיל לעונה.

ראשון: מעונן חלקית עד נאה. עד שעות הצהריים ייתכנו טפטופים עד גשם קל בצפון הארץ ולאורך החוף.

תגיות:כותרות ב-60 שניותאלאור אזריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה