חודש אלול 2023

אחרי עשור של ברוגז: ממי אברי גלעד מבקש סליחה?

וסט שפרסם אתמול (ג') מגיש הטלוויזיה אברי גלעד, הצליח להדיר את שלוות הגולשים, ולא בכדי. "לפני יום כיפור אני סורק את חיי ומנסה לגלות בולעני אנרגיה כאלה - ולסדר אותם". אז ממי הוא מבקש סליחה, ומדוע? קראו בפנים

אברי גלעדאברי גלעד
אא

פוסט שפרסם אתמול (ג') מגיש הטלוויזיה אברי גלעד, הצליח להדיר את שלוות הגולשים, ולא בכדי.

אין ספק שעשרת ימי התשובה לפני התקדש היום הגדול והנורא - יום כיפור, הוא ההזדמנות בה' הידיעה לבקש סליחה וליישר את ההדורים. אבל גלעד הצליח להותיר את קוראיו בתחושת סקרנות, היות ולא פירט ממי הוא מבקש סליחה, אלא רק מדוע. "למדתי שאם יש לי חשבון פתוח עם בנאדם, אם אני מתכווץ כשאני מגיע למקום שהוא שם, אם אני נמנע ממשהו בחיי בגלל שהוא קשור לזה - לא תהיה לי מנוחה אמיתית אף פעם, גם אם זה לא נמצא בתודעה שלי כל הזמן", פתח גלעד וכתב. 

לדבריו, הוא ניצל את הזמן הזה של עשרת ימי תשובה כדי ליזום פגישת פיוס עם אדם שעמו הסתכסך לפני כעשר שנים, הכל בגלל אי הבנה קטנה ביניהם. "לפני יום כיפור אני סורק את חיי ומנסה לגלות בולעני אנרגיה כאלה - ולסדר אותם", כתב גלעד וסיפר על הפגישה בינו לבין אותו חבר ש"היה בינינו דם רע עשר שנים, בגלל אי הבנה. לפני כמה ימים היינו באירוע יחד, וכרגיל התעלמנו אחד מהשני למרות שעמדנו במרחק עשרים סנטימטר זה מזה. 

"לא יכולתי לשאת את זה יותר, והצעתי פגישה. אמש נפגשנו ואחרי שסגרנו את העניין שהעיק, מה שלקח שבע שניות - ישבנו שעות, ונהנינו לדבר על כל דבר שבעולם. לא יודע אם יש לי חבר חדש, אבל יש לי מרחב חדש לנשימה", חותם גלעד ומוסיף המלצה חמה לכל מי שקורא את הדברים: "ממליץ לכל מי שסוחב יריבות או כעס מיותר וחושב שהוא מרוויח מזה משהו - להתפייס. בימים האלה יש מסוגלות מיוחדת להשכנת שלום. נסו, ותיהנו".

 

תגיות:אלולעשרת ימי תשובהאברי גלעדסליחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה