בריאות ותזונה

רופא אמריקאי קובע: איזה מחלות אפשר לרפא באמצעות חופן גרעינים לבנים?

רבע כוס של גרעיני דלעת ביום, מספק לגוף את הכמות היומית המומלצת של מגנזיום שמשתתף במגוון פונקציות פיזיולוגיות חשובות כולל סינתזה של דנ"א, סיוע בפעולת שאיבת הלב, בניית עצמות, היווצרות השיניים, הרפיה של כלי הדם, שמירה על תפקודי מעיים תקינים ועוד. רופא אמריקני מגלה אילו מחלות ניתן למנוע בעזרת צריכה של רבע כוס גרעיני דלעת ביום

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רבע כוס של גרעיני דלעת ביום, מספק לגוף את הכמות היומית המומלצת של מגנזיום שמשתתף במגוון פונקציות פיזיולוגיות חשובות כולל סינתזה של דנ"א, סיוע בפעולת שאיבת הלב, בניית עצמות, היווצרות השיניים, הרפיה של כלי הדם, שמירה על תפקודי מעיים תקינים ועוד. המגנזיום שנמצא בגרעיני הדלעת מסייע במניעת דום לב פתאומי, התקפי לב ושבץ, אך 80% מהאמריקאים - סובלים מחסך חמור של המינרל החשוב הזה. 

אילו מחלות ניתן למנוע בעזרת צריכת גרעיני דלעת יומיומית? לפניכם רשימה חלקית, שהופיעה באתר של ד"ר ג'וזף מרקולה (באנגלית: DR. Joseph Mercola) - רופא מוערך בעל טורים במגזינים אינטרנטיים רבים כגון CNN, FORBS ועוד. 

זרעי דלעת הם מקור עשיר לאבץ - שבין כל כובעיו בגופנו דואג לשמירה על המערכת החיסונית. כמו כן הוא עוזר לגופנו בחלוקת התאים, בויסות מצבי רוח, בשמירה על חוש הטעם והריח, בשמירה על בריאות העור ועוד. מחסור באבץ עשוי לגרום להצטננות קשה, עייפות כרונית, דיכאון, אקנה, בעיות קשב וריכוז בקרב ילדים ועוד. 

גרעיני הדלעת משופעים באומגה 3 (או חומצת אלפא לינולנית ALA). זרעי הדלעת חשובים לצריכה בפרט בקרב גברים, היות והם עוזרים בשמירה על בריאות הערמונית ושמירה מפני סרטן הערמונית ושאר בעיות בריאות שקשורות בה. 

מחקרים שנעשו על צריכת גרעיני דלעת בקרב אנשים סוכרתיים, הראו כי הם מסוגלים לשפר את הרגולציה של האינסולין ולסייע במניעת סיבוכים סוכרתיים, בכך שהם מפחיתים את הלחץ החמצוני. 

שמן שהופק מזרעי דלעת עשיר בחומר טבעי בשם phytoestrogens שמחקרים הצליחו להוכיח כי הוא קשור בקשר ישיר לכולסטרול הטוב HDL ומסייע להורדה בלחץ הדם, ולאיזון תופעות של גיל המעבר כגון: גלי חום, כאבי ראש, כאבי מפרקים ועוד. 

תגיות:מחקריםבריאותגרעיני דלעת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה