חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: נתניהו וטראמפ ייפגשו הערב וידונו בנושא אירן

חמאס מדווח כי עצר סוכן ישראלי, הגרלת מחיר למשתכן תתקיים היום כמתוכנן, והצעת חוק מבקשת לקבוע כי המשטרה לא תוכל להמליץ להעמיד לדין. כל מה שחשוב לדעת

(צילום ארכיון: פלאש 90)(צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

חדשות

נתניהו וטראמפ ייפגשו: ראש הממשלה יבקש להקדיש את הפגישה בעיקר לדרישתו לבטל כליל או לפחות לשנות את הסכם הגרעין עם איראן. בנוסף יעסקו השניים בקידום התהליך המדיני.

מלך ירדן: "על ישראל לסיים בהקדם את חקירת אירוע הירי בשגרירות בעמאן"ירדן דורשת בתוקף שישראל תסיים בהקדם את חקירת אירוע הירי בשגרירות בעמאן, על מנת "להשיב את היחסים למסלולם". להרחבה, לחצו כאן. 

מסמכים יהודיים לישראל או לעיראק? הממשל האמריקאי מתכוון להשיב מסמכים וספרים יהודיים עתיקים שנמצאו בעיראק לממשלת עיראק החדשה. פורום 'קדם' ביקש להשיבם לעם היהודי.

חמאס: עצרנו סוכן ישראלימנגנון הביטחון של חמאס טוען כי הצליח לחשוף ולעצור סוכן ישראלי שמסר מידע על יעד צבאי בעזה שהותקף ע"י צה"ל.

בג"ץ: ההגרלה תתקיים כמתוכנן: שופטי בית המשפט העליון דחו את העתירה שהוגשה לדחיית ההגרלה במסגרת 'תוכנית למשתכן', והיא תתקיים היום.

הצעת החוק: המשטרה לא תוכל להמליץ להעמיד לדין: על רקע החקירות האחרונות נגד פוליטיקאים, מגבש ח"כ דודי אמסלם הצעת חוק שתשנה את מדיניות המשטרה בחקירות. על פי ההצעה, בסיום כל חקירה תעביר המשטרה לפרקליטות רק את ממצאי החקירה.

 

חוץ

ראש ממשלת יפן על צפון קוריאה: "הדיפלומטיה לא תעזור": בעקבות שיגור טיל נוסף מעל לשמי יפן ולקראת העצרת הכללית של האו"ם פרסם שינזו אבה מאמר ב"ניו יורק טיימס" ובו כתב: "השיחות עם צפון קוריאה לא יעזרו. הניסויים הוכיחו שהיא מסוגלת לפגוע בארה"ב ובאירופה".

 

מזג האוויר

היום: יהיה מעונן חלקית עד בהיר. תחול עלייה קלה בטמפרטורות, בעיקר בהרים ובפנים הארץ. תורגש הכבדה מסוימת בעומס החום.

שלישי: יהיה חם מעט מהרגיל בהרים ובפנים הארץ, והביל במישור החוף.

רביעי, ערב החג: יהיה מעונן חלקית עד בהיר ותחול ירידה קלה בטמפרטורות.

חמישי, יום א' של ראש השנה: מזג האוויר יהיה ללא שינוי ניכר.

תגיות:כותרות ב-60 שניותביבי נתניהודונאלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה