חדשות בארץ

מרגש: בשיא החום, שוטרת עמדה והאכילה בכף את המפגינה הנכה

מי שנסע אתמול (ג') בכביש הסמוך למושב בת שלמה בצפון, קרוב לוודאי שנתקל במחזה יוצא דופן ומרגש במיוחד, שתועד במהלך הפגנת הנכים: שוטרת בשם נטע עמדה באמצע הכביש ובשיא החום, והאכילה בכף את אחת המפגינות - נכה בשתי ידיה

השוטרת נטע ברגע של חסד (צילום: ידיעות אחרונות)השוטרת נטע ברגע של חסד (צילום: ידיעות אחרונות)
אא

מי שנסע אתמול (ג') בכביש הסמוך למושב בת שלמה בצפון, קרוב לוודאי שנתקל במחזה יוצא דופן ומרגש במיוחד, שתועד במהלך הפגנת הנכים בדרישה להעלאת קצבאות.

מתוך עשרות השוטרים שאבטחו את ההפגנה, שוטרת אחת בשם נטע מתחנת זיכרון יעקב – ניגשה לאחת המפגינות, אישה בכיסא גלגלים, והגישה לה בחיוך חמגשית עם אוכל. אך זה עוד לא הכל: למרות שהיה זה שיא החום, השוטרת עמדה במרכז הכביש והאכילה את המפגינה בסובלנות, בעזרת כפית.

את המחווה היפה שלה הסבירה השוטרת מאוחר יותר לכתב 'ידיעות אחרונות' ואמרה כי החום הכבד ששרר אז בחוץ הקשה מאוד על השוטרים, אז "בוודאי שגם על הנכים", לדבריה. מכיוון שכך, השוטרים הגיעו מצוידים עם בקבוקי מים וחמגשיות לארוחת צהריים, שיקלו מעט על הקושי.

כשאיריס חיה זיגדון בת ה-66 מבת ים, קיבלה את החמגשית מנטע, היא סירבה לקבלה, הסבירה שהיא נכה בשתי ידיה ולא יכולה לאחוז בה כדי לאכול. "ואז השוטרת המדהימה חייכה אליי ואמרה לי: 'מה הבעיה? אני אדאג שאת תאכלי'. היא פתחה את החמגשית שבכלל הייתה מיועדת לה, לקחה כף והאכילה אותי ממש כמו תינוקת. היה חם אבל היא לא הפסיקה".

זיגדון הוסיפה וסיפרה כי נוכח המחזה יוצא הדופן, "הנהגים שעברו באזור מחאו לה כפיים. מדהים לגלות שיש שוטרות כאלו, ואין לי מילים להודות לה".

תגיות:הפגנהנכיםשוטריםמרגשמחווה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה