פיתוח האישיות

מי הילדה שבתמונה, ומדוע היא הצליחה לרגש את השחקנית יעל בר זוהר?

יעל בר זוהר הצליחה לרגש את הרשת, לאחר שפרסמה אתמול (ג') פוסט מרגש במיוחד ובו תמונה של ילדה בת תשע, שהצליחה לסקרן לא מעט אנשים. מסתבר שאת הילדה הזו ביקרה בר זוהר במחלקה האונקולוגית של בית החולים 'שניידר' לפני 15 שנה, והיום - אחרי שניצחה את הסרטן, היא מקימה פרויקט חדש לילדים חולי סרטן

בעיגול: דורון יעקובי בזמן המחלה בעיגול: דורון יעקובי בזמן המחלה
אא

יעל בר זוהר הצליחה להתרגש ולרגש את הרשת, לאחר שפרסמה אתמול (ג') פוסט מרגש במיוחד ובו תמונה של ילדה בת תשע, שהצליחה לסקרן לא מעט אנשים. מסתבר שאת הילדה הזו ביקרה בר זוהר במחלקה האונקולוגית של בית החולים 'שניידר' ו"התאהבתי בה ממבט ראשון".

היום, 15 שנה לאחר הביקור ההוא, בר זוהר כותבת כי 'הילדה' נלחמה בסרטן והצליחה לנצח אותו – כנגד כל הסיכויים.

"את הילדה הקטנה הזו בתמונה למטה פגשתי לפני 15 שנה בבית חולים שניידר במחלקה האונוקולוגית", כתבה בר זוהר בפוסט. "דורון יעקובי בת התשע חלתה בסרטן, באתי לבקר אותה, התאהבתי בה והתחברתי אליה אהבה ממבט ראשון".

לצד תמונתה של יעקובי שצולמה כיום, הסבירה בר זוהר כי "הבחורה המהממת בתמונה למעלה, היא אותה דורון יעקובי, 15 שנה אחרי שניצחה את המחלה. היום היא יזמה פרויקט שנקרא 'באנו לעשות שמח', שכל הכנסותיו יהיו קודש לילדים החולים".

בר זוהר מספרת כי דווקא כמי שהייתה שם ועברה את החוויה הטעונה הזו, יעקובי הציבה לעצמה את היעד החשוב הזה.

"היא רוצה להיות שם בשביל הילדים שעכשיו נלחמים", מסבירה בר זוהר ומוסיפה: "דורוני, את מדהימה. את אחת ויחידה, מלאת עוצמה וחיות ויכולות אדירות. אני המעריצה מספר 1 שלך, ושכולם ישמעו. תודה לך על מי שאת".

נקודה למחשבה: הרבה פעמים אנחנו מתמודדים עם ניסיון קשה, וכשהוא חולף ועובר - אנחנו קצת שוכחים כמה חשוב להירתם לעשייה התנדבותית מכל סוג שהוא, עבור אנשים שעוברים את אותו ניסיון. 

אז לקראת אלול, בואו נתחזק בקבלה הטובה הזו, ולא משנה עם איזה ניסיון אנחנו מתמודדים - נחליט שכשנעבור אותו, נהיה שם אנחנו בשביל אנשים אחרים שעוברים את אותו דבר, וחווים את אותו קושי. זהו צו השעה!

תגיות:פיתוח האישיותיעל בר זוהרסרטןילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה