חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: קופיקס שוקלים לחזור לחמישה שקלים

שיא שלילי במאזן המים בכינרת, בג"ץ הוציא צו ביניים נגד פינוי בית המכפלה בחברון, ודרום קוריאה ביצעה תרגיל באש חיה. כל מה שחשוב לדעת

קופיקס (צילום: פלאש 90)קופיקס (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

מסתמן: א' מהשב"כ יחליף את יאיר לוטן: שר הביטחון צפוי להמליץ על א', בכיר השב"כ, המכהן כראש מרחב ירושלים ויו"ש לתפקיד המתאם לענייני שבויים ונעדרים. ראש השב"כ לשעבר התגייס לעזור למשפחת מנגיסטו.

בג"ץ הוציא צו ביניים נגד פינוי בית המכפלה בחברון עד להכרעתו בנושא: תושבי הבית עתרו לבג"ץ עם פקיעת האולטימטום שהציב להם היועמ"ש, ודחו את הצעת משרד הביטחון לקבל חזקה חלקית. הם דורשים להישאר במבנה עד שתתקבל ההחלטה בנוגע לחוקיות בעלותם.

מנכ"ל קופיקס: "שוקלים לחזור לחמישה שקלים"רשת קופיקס פרסמה את התוצאות הכספיות שלה: המכירות צונחות, הרשת עוברת להפסד. מנכ"ל קופיקס החדש אומר היום בראיון לדה מרקר: "אי אפשר להתעלם מהירידה במכירות. קופיקס היא גם רשת חברתית, שחייבת להיות קשובה לצרכן". להרחבה, לחצו כאן.

שיא שלילי במאזן המים בכנרתהשנה ההידרולוגית הנוכחית, המסתיימת בסוף חודש ספטמבר, מסתמנת כאחת השנים הגרועות והקשות למקורות המים של ישראל.

"לא מבינה את החמאס, לב של אבן"משפחת מנגיסטו וחברים ערכו אמש עצרת לציון שלוש שנים מאז עבר את הגבול לעזה וככל הנראה מוחזק בידי החמאס. אמו קראה לשחרורו המיידי.

דרום קוריאה מגיבה לניסוי המתסיס: טילים בליסטיים, F-15 וארטילריה: במהלך הלילה ביצעה דרום קוריאה תרגיל באש חיה באזור בו נערך יום קודם לכן הניסוי הגרעיני בפצצת מימן. להרחבה, לחצו כאן. 

 

מזג האוויר

היום: הטמפרטורות ירדו במקצת, אך עדיין יהיה חם מהרגיל בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף.

שלישי: ללא שינוי של ממש בטמפרטורות, עדיין חם מהרגיל בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף.

רביעי: תחול ירידה בטמפרטורות והקלה בעומס החום. הטמפרטורות יחזרו להיות רגילות לעונה.

חמישי: ללא שינוי של ממש בטמפרטורות.

תגיות:קופיקסכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה