חדשות בארץ

נהגים? החל משבוע הבא תוכלו להנפיק רישיונות נהיגה ורכב בכל סניפי הדואר

החל מיום ראשון הקרוב יוכלו הנהגים להנפיק רישיונות נהיגה ורכב בכל אחד מ-700 סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ

  • ח' אלול התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

במסגרת הרחבת שירותי הרישוי שניתן לקבל בדואר, הודיעו משרד התחבורה ודואר ישראל כי ניתן יהיה להנפיק רישיונות רכב בסניפי דואר ישראל, זאת לאחר השינוי שאפשר להנפיק רישיונות נהיגה בסניפי הדואר.

החל מיום ראשון הקרוב, י"ב באלול (3.9) ניתן יהיה להנפיק רישיונות נהיגה ורכב בכל אחד מ-700 סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ. עד כה ניתן היה לעשות זאת ב-14 סניפים בלבד, וכעת יורחב השירות לכלל הסניפים.

אפשרות זו תחסוך מהנהגים את הצורך להגיע למשרד הרישוי לצורך הנפקת רישיון נהיגה. התורים במשרדי הרישוי יצומצמו וכך יחסוך ציבור הנהגים זמן רב.

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, אמר כי הנפקת רישיונות הרכב והנהיגה בסניפי הדואר תאפשר ללקוחות לבחור בין מאות סניפים ברחבי הארץ, ולקבל את השירות בזמן ובמקום שנוחים להם. גולדשטיין הוסיף כי חלק גדול מהסניפים פתוחים חלק מהשבוע עד השעה 20:00 בערב, דבר שיקל על הנהגים להנפיק את הרישיונות הנחוצים להם.

יצוין כי לא ניתן יהיה לבצע בסניפי הדואר שינויים ברישיון הרכב, כמו עדכון פרטים אישיים ושינויים טכניים ברכב. כמו כן, השירות בסניפי הדואר לא יינתן לבלי רישיון רכב, אשר חלות עליהם הגבלות מטעם רשויות המדינה (כגון בית משפט, הוצאה לפועל ועוד).

תגיות:דואררישיון נהיגה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה