מעניין

הסערה בטקסס: מה הכלב הזה מחזיק בפיו, ומדוע הוא הפך לכוכב רשת?

הסערה בטקסס כבר גבתה מחיר כבד ממיליוני אנשים, בתוך כל המהומה - תמונה שתיעדה אם מסינטון טקסס, הפכה חיש קל לויראלית וכבר זכתה למיליוני צפיות ברשת. מדוע? קראו בכתבה שלפניכם

אא

הסערה בטקסס כבר גבתה מחיר כבד ממיליוני אנשים, ביניהם חמישה שקיפחו את חייהם. עד כה אלפים חולצו מבתיהם ומכוניותיהם, לאחר שנתקעו בשטפונות שגרמה סופת 'הארווי'.

בתוך כל המהומה - תמונה שתיעדה אם מסינטון טקסס, הפכה חיש קל לויראלית וכבר זכתה למיליוני צפיות ברשת. "יצאתי לחצר הקדמית שלי כשמזג האוויר קצת נרגע, כדי לאמוד את הנזק", משחזרת טייל דוקנס. "ראיתי כלב שהולך לבדו ברחוב ריק, והוא החזיק משהו בפיו. מיד לקחתי את המצלמה שלי וצילמתי אותו. זה היה חמוד מדי".

לדברי דוקנס, המחשבה הראשונה שעברה לה בראש היא: 'מה זה הכלב הזה, ומה הוא עושה כאן לבד?'. ומכיוון שהסתקרנה להבין מה יש בפיו, היא התקרבה אליו – והצטמררה. "הכלב סחב בפיו שקית שלמה של מזון לכלבים לאורך הרחוב. זה כאילו הוא הבין לבד מה קורה, והצטייד במזון שלו לעת צרה".

רק כששיתפה את תמונת הכלב בעמוד הפייסבוק שלה, הבינה שהוא עונה לשם אוטיס. "עבור רבים מאיתנו, אוטיס מייצג את הכוח והנחישות במהלך אסון הטבע הזה. יש אנשים שיחשבו שזו תמונה עצובה, כי אוטיס לגמרי לבדו ברחוב, במזג אוויר כזה קטלני. אבל תחשבו על זה ככה: גם מכלבים אפשר ללמוד משהו על גבורה ועל התמודדות במצבים קשים", כתבה דוקנס.

 

תגיות:התנהגותטקססכלביםהוריקן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה