בריאות ותזונה

שני רכיבים בלבד: רופא אמריקאי חולק מתכון לתה טבעי, שיעלים את הנפיחות ברגליים

החיים האינטנסיביים והלחוצים שלנו, אורח החיים והתזונה הלא בריאה - לא פעם מובילים לתופעות של נפיחות נוראית ברגליים. איך מתגברים על התופעה באופן טבעי? ד"ר ג'ון כריסטופר, סופר אמריקאי ובלוגר ששמו הולך לפניו, חולק מתכון מופלא משני רכיבים בלבד, ש"יפתור את הבעיה, יפחית את הנפיחות ויקל על כאבי הבצקות", לדבריו

(צילום מסך)(צילום מסך)
אא

החיים האינטנסיביים והלחוצים שלנו, אורח החיים והתזונה הלא בריאה - לא פעם מובילים לתופעות של נפיחות נוראית ברגליים. איך מתגברים על התופעה באופן טבעי? ד"ר ג'ון כריסטופר, סופר אמריקאי ובלוגר ששמו הולך לפניו, חולק מתכון מופלא משני רכיבים בלבד, ש"יפתור את הבעיה, יפחית את הנפיחות ויקל על כאבי הבצקות", לדבריו.

לדברי ד"ר כריסטופר, נפיחות ברגליים יכולה לנבוע גם כתוצאה מתהליכים ביולוגיים שונים שמתרחשים בתוכנו, זרימת דם לקויה, השמנת יתר פתאומית, עבודה פיזית קשה, אי ספיקת כליות, משככי כאבים כגון איבופרופן, טיפולים הורמונליים, אי ספיקת לב, חסימה במערכת הלימפה, קרישי דם ברגל וגם... שינויי מזג אוויר.

מי שסובל מנפיחות ברגליים לעתים קרובות, יודע עד כמה התופעה יכולה להיות מציקה ומכאיבה, ורוב ההנחיות להקלה מסתכמות בהרמת הרגליים לגובה של 40 ס"מ לפחות. "אם אין לכם בעיות בריאות רציניות, אתם יכולים לטפל במצב הזה בבית, בעזרת תה פטרוזיליה", אומר ד"ר כריסטופר. "ולטיפול בבצקות אני ממליץ לצרוך תה מפטרוזיליה אורגנית, כשני ליטר ביום, כדי לקבל את התוצאות האופטימליות".

הפטרוזיליה פועלת כמשתנת טבעית, ואף מבצעת בגופנו תהליך של איסוף רעלים והוצאתם החוצה.

 

אז איך מכינים תה פטרוזיליה? לפניכם השלבים:

1. קצצו את העלים הטריים והשורשים, ומלאו בהם רבע כוס.

2. שימו את העלים במסננת, ועליהם ערו מים רותחים. אפשר לחלופין גם להניח את העלים בכוס עם מים רותחים למשך חמש דקות, ואז לסנן את המים במסננת ולשתות.

3. אופציונלי: ניתן להמתיק את התה עם מעט דבש, סילאן או לימון.

ד"ר כריסטופר חולק טיפים נוספים ואומר כי מי שסובל לעתים קרובות מבעיית הנפיחות ברגליים, עליו לאכול מזונות שיש בהם הרבה נוזלים כגון ענבים, אבטיח, מלפפון ועגבנייה, ולהפחית צריכה של מזונות מעובדים ומלח.

תגיות:תהרגלייםרופאנפיחותפטרוזיליה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה