חדשות בעולם

הזוכה בפרס הלוטו הענק בארה"ב: "הודעתי כבר שאני לא חוזרת לעבודה"

מייביק ווזניק, בת 53, תושבת מסצ'וסטס, היא הזוכה בפרס הגרלת הלוטו האמריקני השני בגודלו בהיסטוריה. זהו הפרס הגבוה ביותר שמנחש אחד גרף

(שאוטרסטוק)(שאוטרסטוק)
אא

השבוע ביום רביעי התקיימה הגרלת הלוטו האמריקני הגדולה בארה"ב, אשר סכום הפרס בה הגיע ליותר מ-700 מיליון דולר. מדובר בסכום השני בגודלו בהיסטוריה של ארה"ב.

אמש (חמישי) נחשפה הזוכה בהגרלה. זוהי מייביס ווזניק, בת 53, תושבת העיר צ'יקופי במסצ'וסטס, אחות בבית חולים מקומי. הסכום המדויק בו זכתה הוא 758.7 מיליון דולר והוא נחשב לפרס הגבוה ביותר אי פעם שמנחש אחד גרף בהגרלת הלוטו האמריקני. (הפרס הראשון בגודלו בהיסטוריה חולק בין שלושה אנשים).

במסיבת עיתונאים אמרה הזוכה המאושרת: "החלום הדמיוני שלי התגשם. כבר התקשרתי לבית החולים בו אני עובדת והודעתי להם שאני לא חוזרת לעבודה. עבדתי בבית החולים במשך 32 שנה, ואני שמחה על הפרישה המוקדמת".

מייביס סיפרה כי היא רכשה את הכרטיס במכולת בעיר מגוריה, ואת המספרים שהתגלו לאחר מכן כזוכים, היא בחרה לפי תאריכי יום ההולדת של בני משפחתה. ביום ההגרלה היא יצאה מהמשמרת בבית החולים ופגשה בדרכה כבאי שהיא מכירה. הוא הזכיר לה שההגרלה נערכת הערב והמליץ לה לבחור את כרטיסה, אך מייביס השיבה: "זה חלום דמיוני, אני אף פעם לא אזכה".

לאחר שגילתה מייביס שהחלום הפך למציאות, היא מיהרה לביתה והכבאי ליווה אותה כדי להיות בטוח שהיא מגיעה בשלום. כשנשאלה על ידי העיתונאים מהו הדבר הראשון שהיא רוצה לעשות, היא השיבה: "להישען אחורה ולהירגע".

על אף שהסכום האסטרונומי הוא כ-700 מיליון דולר, מייביס בחרה לקבל את התשלום מיד ובמזומן, מה שאומר שהיא תקבל 480 מיליון דולר – 336 מיליון דולר אחרי הפרשת המיסים. כ-120 מיליון דולר יגיעו לממשל הפדראלי, ועוד כ-20 מיליון דולר למדינת מסצ'וסטס. אפשרות נוספת שהוצעה לה היא לקבל את הסכום המלא בפריסה של שלושים תשלומים למשך 29 שנים, אך היא סירבה.

תגיות:לוטופרסהגרלהארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה